Bilder på ditt senaste inköp (2016)

Permalänk
Medlem

@twonkey:
Najs! Jag får min på måndag, har väntat sen 20 oktober...

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Arctic Liquid Freezer II 360 | Ryzen 5 9600X | MSI B650M Gaming Plus WiFi | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | RTX 4070 Ti Super | Corsair RM750X | MSI 341CQP | ASUS ROG Strix Scope II 96% | Razer Orochi V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Lite lätt ot, men jag gillar ditt val av motiv!

Ont:

Sötpotatis tho

Visa signatur

Volvo, det åker man. Saab däremot, det kör man. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Permalänk
Avstängd

Lite lördagsnöje får man allt ha ibland Blir till att köpa några vr spel från playstation store och ladda ner under dagen med.

Permalänk
Medlem

Senaste inköpet, fotograferad med näst senaste inköpet.
Nespresso Latissima Touch. Fotograferad med Honor-8.
Gott kaffe, kul att experimentera med olika sorter. Inte druckit kaffe med mjöl, sedan jag slutade röka för 20 år sedan. Men det är riktigt gott, med skummad mjölk i kaffet.

Visa signatur

Gått i träda. Åter om något år!

Permalänk
Medlem

Senaste köpet gick inte så bra.. typiskt när man är törstig och har bråttom...

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Senaste veckan, typ:

Flodskörden gör sig rätt fint i bokhyllan bredvid Stålenhags tidigare bok Ur Varselklotet.

Blev en PS4 Pro, så man får väl försöka hitta några spel som håller en sysselsatt fram tills Gravity Rush 2 släpps...

... eller så spelar man på Pytte-NES. Tur att man var snabb med att förboka när den utannonserades för fem månader sedan.

Visa signatur

Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination.

Permalänk
Medlem

En next-gen konsoll.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 White

ASUS B650E-F | AMD 9800X3D | MSI RTX 5080
Corsair 32GB 6000MT/s

Permalänk
Medlem

Så nära jag varit på att köpa ett NES dom senaste 10 åren...
Glad att jag väntade, denna lilla låda är perfekt.
Nu får vi hoppas på en likadan fast SNES inom några år.

Permalänk
Medlem

Mycket skoj liten enhet. Äntligen kan jag spela lite gamla titlar utan att spendera en mindre förmögenhet. c:

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av kode:

Senaste veckan, typ:

http://i.imgur.com/Mukb4E7.jpg
Flodskörden gör sig rätt fint i bokhyllan bredvid Stålenhags tidigare bok Ur Varselklotet.

http://i.imgur.com/XeGz573.jpg
Blev en PS4 Pro, så man får väl försöka hitta några spel som håller en sysselsatt fram tills Gravity Rush 2 släpps...

http://i.imgur.com/vySWJGQ.jpg
... eller så spelar man på Pytte-NES. Tur att man var snabb med att förboka när den utannonserades för fem månader sedan.

Var köpte du Stålenhags boken?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Var köpte du Stålenhags boken?

Bokus, men den verkar finnas i lager lite överallt, inklusive från förlaget Fria Ligan själva.

Visa signatur

Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination.

Permalänk
Medlem

Var dags för en ny nål men blev även en ny pickup samtidigt

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 64GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5700X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Galaxy Tab S9 FE, Telefon: Pixel 9

Permalänk

Fick igår hem ett par hörlurar köpta från Ebay, Bluedio M2 BT Wireless Sport, kostade 120kr och tog 20 dagar tills de låg i brevlådan.

Tänkte skriva några ord för er som funderar på liknande eller samma
Ivrig som man är så öppnade jag givetvis upp förpackningen direkt, det första jag reagerade på var "plopparna" är stora! Inte så tunga men stora, så de sticker ut en bit från örat.
Det följde med 3 olika storlekar på gummifästena, nackdelen är att själva gummit är ganska mjukt så det blir inte så mycket stöd mot örat. De sitter på plats men hade gärna haft dem något hårdare.
Sladden är platt, en såndär "trasselfri" och det finns inte mycket att klaga på där.
Själva kontrollen "klumpen" väger en del, men inte så mycket att plopparna vill åka ur örat. Det är 3st knappar och de har en hel hög funktoner beroende på hur länge man håller inne dem osv.. tumme upp!

Tog ~2 timmar tills de var fulladdade.
Lyssnade igenom några låtar och blev överraskad, det låter faktiskt helt ok! Bra tryck på bas och tydligt ljud, jag är förvånad!
Lämnade telefonen på bordet och gick runt i lägenheten, när jag står ca 4meter bort i ett annat rum (vägg emellan) så försämras ljudkvalitén.
När jag jämför med mina Sennheiser momentum in-ear så är inte skillnaden så stor som jag hade förväntat mig.
Nu är inte jag någon audiofil, ni skulle säkert höra större skillnad än vad jag gör. Men som vanliga brukshörlurar så presterar dem bra!

Bluediohörlurarna får nog hänga med ett tag

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av jemtegrannen:

Tog ~2 timmar tills de var fulladdade.

Vill gärna höra en uppfattning om batteritiden på dem sedan.

Senaste inköpet värt att nämna är nog en till tävlingspistol. Mest tänkt för IPSC Standard Division eller möjligen Production om jag tar bort modifikationerna. Då går det också skjuta PPC SSA.

Glock 17 Gen4.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

Två översta drygt 50 kr styck.
De två WRC (jag vill ha ett renodlat rally spel med jobbiga Special Sträckor...har Dirt Rally och spelar det med min playseat) eftersom jag är så jävla less på allt "MURICA FUCK YEAH!" med skit jobbiga menyer, Gymkhana och med Tutorials som behandlar spelaren som denne vore helt efterbliven från de tre äldre DIRT spelen (bläh).

Att de inte ändra omslaget efter all kritik, seriöst...positiva att det låter lite oldschool Freedom Call.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Livsnjutare 😎

Bärs!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Hur är smaken ?, flaskan såg ju intressant ut.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av bAkewelle:

Hur är smaken ?, flaskan såg ju intressant ut.

Något djupare än en "vanlig" lager tycker jag, men god!
Inte så farligt dyr heller, tror den gick på typ 69kr på resturangen där jag var.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hängare till hörlurarna från dustin.
https://www.dustinhome.se/product/5010879748/m-headset-holder...

Permalänk
Medlem

Ett par Jabra Move (+ Darth Vader-förvaringsburk)

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av keyser:

http://i65.tinypic.com/r7pw1e.jpg

Vem vill inte ha en 1:1 Darth -mask hemma? 😂✌🏼

Så cool!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vinter 2016

Väntar på det andra 1080 kortet och små grejor till vattenkylningen. Dock ihopsatt och håller på att funktionskontrolleras atm ^^,

Visa signatur

Bygger:
■i7-6850k ■Asus rampage V E10 ■Dominator 32Gb 3,2GHz
■Asus GTX 1080 x2 sli ■Samsung 850 PRO 512Gb + 128Gb
■Corsair ax1200i ■Acer 27" IPS

Permalänk
Livsnjutare 😎

Fredag!

.. Vi kör väl en liten video igen va?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

http://i65.tinypic.com/r7pw1e.jpg

Köpte du också vader från cdon?

Permalänk
Medlem

Blev en nyare dator, beggad på blocket, i onsdags

En av anledningarna till köpet var att den har inbyggt stöd för mobilt nätverk, då 3G. Fick den för 1500:-
samt ett PC spel på Steam för 2 veckor sedan

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Köpte du också vader från cdon?

Så uppenbart?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Så uppenbart?

Skickades från m.sweclockers.com

Hehe, kunde inte heller hålla fingrarna i styr utan knep en också

Permalänk
Medlem

Ny CPU kylare och fläkt för att skyffla in lite sval luft nu när man pressar bf1 imellanåt (kör 3st sådana nu i mitt define r4).

Deepcool Captain 240EX
Fractal Design Venturi HF-14 140mm

Lite glass när glassbilen ändå kikade förbi.. ;D

Permalänk
Livsnjutare 😎

Till den som inte orkar / vill se videon ovan..

Apple iPhone 7, 256GB - Black
Apple iPhone 7 Leather Case, Saddle Brown

Dold text
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Litet trainerkit till racercykeln

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz