Svenska Vikingar, Lätt moddad rust server!

Permalänk

Svenska Vikingar, Lätt moddad rust server!

Information:
Jag och en polare har precis öppnat en svensk rust server på grund av att vi inte hittade den "perfekta" servern i våra ögon, samt att vi tröttnade på admin abuse och inaktiva admins. Anledningen till att jag gör ett inlägg här är för att vi vill nå ut till fler svenska spelare.
Servern är lätt moddad med x2 Gather x2 Smelt x2 Quarry samt stacks till 5000. Vi har även kommandon som /tpr och /sethome.

Serverinformation:
Språk: Svenska och Engelska.
Admins: För tillfället har vi bara 1 admin och det är jag, men jag är aktiv i stort sett hela dagarna även när jag inte är ingame.
Serverwipe: Vi satsar på att wipea servern varannan torsdag, men alla inlärda blueprints kommer man ha kvar.
Senaste Serverwipen: 2016-02-05
Speltyp: Lätt moddad server.
Plugins: Gathermanager, StackSizeController, Zlevels, TPR och Home, SkipNightVote ,EnhancedHammer,Clans, Friends, QuickSmelt samt notifier.

Regler:
-Inget fuskande.
-ingen reklam för andra servers, hemsidor och dylikt.
-inget spam i chatten.
-inga oraidbara baser, dvs. som byggts via exploits/bugs.
-ingen rasism.
-Respektera admins och moderatorer.
*Bryter man mot någon av utav reglerna, så får det konsekvenser utifrån hur allvarligt det varigt. Varning/mute/kick/ban

Anslut till servern via Console.
Starta upp spelet så du kommer in till menyn.
Tryck F1, för att få upp Console.
Skriv in i Console:
client.connect 91.236.116.14:28025
Så kommer du/ni direkt in på servern!
om ovanstående inte fungerade så kan du/ni knappa in "Svenska vikingar" i server browsern.

Slutord:
Tack för att ni tog er tid att läsa inlägget, och hoppas verkligen att vi ses ingame!

Permalänk

Borde lägga till i reglerna att man inte får griefa. Hänt oss ett antal gånger nu.