Permalänk
Medlem

HTC Vive - It's in the works!

Någon mer som fick detta mail idag? Är det ett direkt svar på Oculus rifts mail eller börjar enheterna skeppa redan nu?
Jag beställde min bara för nån vecka sen, så jag förväntade mej nån gång i Maj som tidigast

Thanks for pre-ordering the HTC Vive. Your order's being processed now.
To check your order status, or if you need help, look up your order online.
If you still have questions or requests related to your order, please contact us.

Permalänk
Medlem

Falskt larm..

" It simply means we have received your order and are processing it. This does not change the shipment date."

Permalänk
Medlem

@Lutop: Är det 5:e April som de skeppas eller har vi något datum?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

@Lutop: Är det 5:e April som de skeppas eller har vi något datum?

De första ska vara framme 5 april.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."