Har någon hackat min spotify?

Permalänk
Medlem

Har någon hackat min spotify?

Kommer inte in på mitt spotify konto längre. Har inte fått något mail om att lösenordet ska ha blivit bytt men varje gång jag försöker logga in säger spotify att jag har fel lösenord eller användarnamn. Spotifys kundtjänst verkar mer eller mindre vara obefintlig så vad tror ni?

mvh

Visa signatur

Lag röd
7800XT/5600X

Permalänk

att du har capslock eller numlock intryckt och helt enkelt skriver fel :D.

nä skämt o sido laddar ner malwarebytes och kör igenom datorn bara för att kolla så du inte har något skit på datorn sen så byter du bara lösenord på spotify.

vet inte om man får ett mail om att lösenordet har bytts på spotify.

Visa signatur

Processor: i7, 4790k grafikort: EVGA 970 8GB ACX 3.0 SC Minne: Hyper X savage 16GB Hårddisk: Samsung 850 250Gb + 1TB diskModerkort:GA-Z97X-GAMING3 Nätagg: Fractal Design Integra M 650W upplösning: 2560x1440*144Hz IPS OS: win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av KnapptEnHammock:

att du har capslock eller numlock intryckt och helt enkelt skriver fel :D.

nä skämt o sido laddar ner malwarebytes och kör igenom datorn bara för att kolla så du inte har något skit på datorn sen så byter du bara lösenord på spotify.

vet inte om man får ett mail om att lösenordet har bytts på spotify.

Var nog något fel med spotify, löst nu!

mvh

Visa signatur

Lag röd
7800XT/5600X

Permalänk
Skrivet av smel:

Var nog något fel med spotify, löst nu!

mvh

fick ett liknade fel idag också måste vart fel på spotifys sida

Visa signatur

CPU I7 5820k @ 4.63 GHz GPU Gigabyte G1 gaming 980 ti RAM 32 GB @3000MHz MOBO msi x99a sli plus SSD 2 TB SSD HDD 3 TB HDD PSU 850w Evga G2 CASE InWin S-frame black n' gold

Gratis frakt på Inet: http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem

Betalar du för Spotify? Isåfall, spärra dina betalningar dit direkt.
Om inte, registrera nytt konto och försök söka upp ditt användarnamn i search funktionen så kan du där igenom kopiera dina spellistor.

Visa signatur

i5 7600K, GTX1060 6GB, 16GB RAM, 256+128GB SSD, Compaq Sleeper PC Chassi, Corsair Harpoon RGB, Biltema "gaming" tangentbord