CoolerMaster Cosmos II (Ultra Tower)

Permalänk
Medlem

CoolerMaster Cosmos II (Ultra Tower)

Hallå där! På grund av en utlandsflytt håller jag på att göra mig av med en massa prylar jag inte kan ha kvar. Jag sålde innehållet i min dator tidigare i sommar, men chassit blev aldrig sålt. Nu gör jag ett nytt försök!

Chassit i fråga är ett CoolerMaster Cosmos 2. Storlek och vikt är jämförbart med en normalstor linjebuss. Alla tillbehör (skruvar och annat) finns självklart. I utmärkt skick - lite dammigt kanske, men jag gör rent det innan en affär genomförs.

Jag vill ha en snabb affär, helst senast nu på söndag (4 september). Efter det kommer jag att bo hemma hos mina föräldrar tills jag flyr landet och jag vill helst inte behöva ta med chassit dit.

På grund av tidigare nämnd storlek och vikt kommer jag inte att skicka chassit, utan det hämtas hemma hos mig.

Lämna bud i tråden. Budgivningen startar på 1000kr (Lägsta pris idag enl. prisjakt: 3390). Budgivningen avslutas imorgon kväll (lördag). Har det inte dykt upp några bud innan dess förlänger jag tiden. För betalning gäller Swish eftersom jag inte vill ha en massa kontanter. Smidigare för båda parter tycker jag!

Happy bidding!
Alex

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5950x | 64GB | RTX 4090 | 1000W

Permalänk

Tjena! Är riktigt sugen men eftersom jag bor i Örebro blir det en bit o åka. Kommer därför vara oförskämd o lägga ett bud under utropspris. Helt okej att ignorera budet
500kr + hämtning

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass