Blockets betaltjänst för annonser fungerar ej

Permalänk

Blockets betaltjänst för annonser fungerar ej

Jag la ut en annons på blocket om att sälja min dator. Har aldrig lagt ut på blocket förut så jag vet intw hur det funkar. Men i allafall så skulle jag ringa ett nummer för att betala annonsen jag ringde då kom det någon röst och jag knappade i annons nr fyrkant och 1 som man skulle göra men inget hördes o samtalet las på. Rösten sa något att kontakta support. Men jag tänkte om någon här har bättre erfarenhet. Jag ringde med comviq om det är någon som undrar

§3.1
Permalänk
Moderator
Forumledare

@Danee102i: *tråd flyttad, rubrik uppdaterad*

Tänk på att en tydlig rubrik (§3.1) ger fler svar.
Även fast jag hade kontaktat blockets support finns det säkert någon här som har erfarenheter av ditt problem, dock inte i "köpråd"-delen av forumet. Därför flyttade jag tråden hit.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danee102i:

Jag la ut en annons på blocket om att sälja min dator. Har aldrig lagt ut på blocket förut så jag vet intw hur det funkar. Men i allafall så skulle jag ringa ett nummer för att betala annonsen jag ringde då kom det någon röst och jag knappade i annons nr fyrkant och 1 som man skulle göra men inget hördes o samtalet las på. Rösten sa något att kontakta support. Men jag tänkte om någon här har bättre erfarenhet. Jag ringde med comviq om det är någon som undrar

Maila blocket... inte säkert du får betala dessa samtal via Comviq... Jag brukar betala med betalkort när jag lägger ut, går fortare och du har full kontroll på själva flödet.

//Erik

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Skrivet av Maxizor:

Maila blocket... inte säkert du får betala dessa samtal via Comviq... Jag brukar betala med betalkort när jag lägger ut, går fortare och du har full kontroll på själva flödet.

//Erik

Hur betalrman med betalkort

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Danee102i: Du väljer att betala med kort och sen kommer där instruktioner om vilken information som behövs

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

@Danee102i: Du väljer att betala med kort och sen kommer där instruktioner om vilken information som behövs

Tack,

Skickades från m.sweclockers.com