Permalänk

HP Rabattkod student

Hade någon en rabattkod till denna datorn?
http://store.hp.com/SwedenStore/Merch/Product.aspx?id=X0Y82EA...

Permalänk

Jag har 1000:- i rabatt, men är ingen kod. Måste gå in via inlogg på studentrabatter..

Visa signatur

Citera!

Permalänk

@TheMuffinMan: Går det att lösa på nåt sett?

Permalänk
Hedersmedlem

Är du student så är det väl bara att logga in på typ Mecenat? Är du inte student har du ju inte rätt till någon rabatt. Så komplicerat är det inte.

Permalänk

@Andreaz1: Jag läser matte på halvtid hos Hermods

Permalänk
Medlem

OMENC

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av PlogarN97:

OMENC

kuuung

Permalänk
Medlem

@PlogarN97 @Jonalunds: SNYGGT! Jag har just "sparat" 1000:- som jag troligen, kanske, eventuellt kommer lägga på en SSD.

Opersonliga rabattkoder tycker jag är för ALLA, studenter och andra fattiga-snåla-smarta som vill kunna spara en slant!

Tack igen! Och varsågod HP...de fick ju mina pengar till slut.

Permalänk
Skrivet av Mixxxter:

@PlogarN97 @Jonalunds: SNYGGT! Jag har just "sparat" 1000:- som jag troligen, kanske, eventuellt kommer lägga på en SSD.

Opersonliga rabattkoder tycker jag är för ALLA, studenter och andra fattiga-snåla-smarta som vill kunna spara en slant!

Tack igen! Och varsågod HP...de fick ju mina pengar till slut.

Härligt, blir uppgradering för min del senare också, schysst data för det priset, 980Ti är bra som fan

Permalänk
Medlem

Beställt och väntar leverans... Nu letar jag skärmar - tänker upp-/nedgradera till två 25" Dell U2515H, har en Acer 27" och en HP 22" idag. Vill iaf ha 2560 x 1440 - bu eller bä?

Permalänk
Medlem

@Jonalunds: nu står den och surrar under skrivbordet... Vill kunna stoppa i extra HDD (2-4tb) och SSD(480-512GB) men verkar inte finnas tillräckligt med kontakter för det...