Garderobsrensning (chassi, router, sip, firewall, kylare, tangentbord)

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning (chassi, router, sip, firewall, kylare, tangentbord)

Gör ett försök att sälja av saker som legat i garderoben allt för länge. Produkterna säljs som på bild om inte annat anges.

Bud i tråden, betalning via swish, köparen står för eventuell frakt och jag förbehåller mig rätten att sälja till vem och om jag vill.

#1 Cooler Master HAF 932 (endast avhämtning)
Originalfötter + originalhjul och i stort sett alla skruv ingår, förpackning saknas.
Vibrationsdämpningen på hårddiskvaggorna bör ses över/ersättas och fläktarna kan behöva en rengöring, ljudporten i fronten har spökat, i övrigt väldigt bra skick.
200kr eller bud

#2 WatchGuard Firebox X5 Edge MF16S32E10 Firewall Router (100Mbps, Dual WAN)
Bra skick, alla portar signaltestade, quickstart-guide medföljer, förpackning saknas.
100kr eller bud

#3 Intertex SurfinBird IX78 ADSL AIR GW2
Brandvägg, IP-telefoni (sip), bra skick, förpackning saknas.
Bud

#4 Zalman CNPS7000B-AlCu Processorkylare (Intel 775, 478 / AMD 462, 754, 939, 940)
Aldrig använd. Core 2 Duo-kit (ZM-CS1) saknas och någon galning har dessutom stulit fläktstyrningen. Originalförpackning, monteringssats och manual finns.
50kr eller bud

#5 Razer Blackwidow (2010, Cherry Blue, svensk layout)
Användes flitigt under ett års tid, sedan några enstaka LAN-besök på det, legat mestadels i garderoben.
Alla knappar fungerar som de ska och originalförpackning finns, behöver en bättre rengöring.
150kr eller bud

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Nu skrev du endast avhämtning men bjuder 350:- för chassit inkl frakt om du vill bli av med det. Kostar 258 kr med posten men förmodligen billigare med typ DHL servicepoint eller liknande.

Permalänk
Medlem

noterat.

Permalänk
Medlem

50 kr på Razer Blackwidow (2010, Cherry Blue, svensk layout)

Permalänk
Medlem

Bjuder 200kr för tangentbordet och WatchGuard Firebox X5 Edge MF16S32E10 Firewall Router

Visa signatur

Core i9 9900k - ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING - 4x8GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RX7600 - Corsair RM850i - NH-D15 - Windows 10 Pro
Krysslådahelvarv slim 320gb - Sega Dreamcast - Playstation 3 FAT 60GB
Sony Xperia 1 VI

Permalänk

Då bjuder jag 30 kr plus frakt för Zalman CNPS7000B-AlCu

Permalänk
Medlem

100kr på Razer Blackwidow (2010, Cherry Blue, svensk layout)

Permalänk

Hej min farsa ska in till göteborg idag så i så fall kan han plocka upp chassit som jag bjuder 100kr för
Jag måste bara veta vart han ska då och ditt nr så får han kontakta dig mvh

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk
Medlem

100kr på Razer Blackwidow (2010, Cherry Blue, svensk layout)
Bor i Borås. Hur länge ska budgivning pågår?

Permalänk
Medlem

#2 WatchGuard Firebox X5 Edge / #5 Razer Blackwidow sålda.

Permalänk
Medlem

Du har inte möjlighet eller planer på att komma till GBG inom närmsta dagarna? Kan köpa chassi för 200kr då.

Permalänk
Medlem

Inga planer eller möjligheter som det ser ut nu, kan återkomma med ett pm om det skulle dyka upp något, sannolikheten är dock väldigt liten.

Permalänk
Medlem

#1 Cooler Master HAF 932 såld