Sims 3 på mac (Steam)

Permalänk

Sims 3 på mac (Steam)

Hello guys!

Min görlfriend har köp Sims 3 på sin steam, men kan inte starta detta i osx.

Finns det något vis att lösa detta på? Eftersom att det finns sims 3 till mac bör det ju gå att fixa igenom steam?

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Medlem

@GoldenFan: Loggar hon in i Steam så ska hon ju kunna se dom spelen hon äger och som går att installera på mac.

Sims 3 verkar inte finnas till Mac på steam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GoldenFan:

Hello guys!

Min görlfriend har köp Sims 3 på sin steam, men kan inte starta detta i osx.

Finns det något vis att lösa detta på? Eftersom att det finns sims 3 till mac bör det ju gå att fixa igenom steam?

Kan ni se nyckeln för spelet?
Bör finnas under Library(Bibliotek) -> Sims 3 -> Till höger i listan under Links(Länkar?).
Om det finns där så kan denna nyckel användas på Origin och installeras där för mac.

Inte helt säkert att det går att få fram nyckeln, det funkar för vissa.

Sims 3 kan ej spelas på mac genom steam. Det är enbart windows-versionen som finns där.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB
LG C2 42" 4K@120Hz AOC Q27G2U 1440P@144Hz

Permalänk
Skrivet av Pamudas:

Kan ni se nyckeln för spelet?
Bör finnas under Library(Bibliotek) -> Sims 3 -> Till höger i listan under Links(Länkar?).
Om det finns där så kan denna nyckel användas på Origin och installeras där för mac.

Inte helt säkert att det går att få fram nyckeln, det funkar för vissa.

Sims 3 kan ej spelas på mac genom steam. Det är enbart windows-versionen som finns där.

Smart! Ska testa

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!