Permalänk
Medlem

Mr Robot

Någon mer som följer denna underbara serie av Sam Esmail?
Snart är det dags för säsong 3 av det lilla man sett på tuben så verkar det bli en bra omgång.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Jag har sett alla nuvarnade avsnitt.
Dock så tillhör serien inte mina favoriter, inte för att den är dålig eller så, det är inte bara min typ av favorit.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Keeper of Traditions

Har nästan sett klart första säsongen... Grymt bra serie
Gillar att den är så verklighetstrogen.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Mycket bra serie, ser fram emot s03

Även om den ibland blir lite "hollywood", för att den ska bli underhållande för gemene man, så är det nog den första serien som försökt hålla sig till verkligheten med teknikgrejerna.

Permalänk
Medlem

Kollade första säsongen, och kollade någon episod i början av s02 men fastnade aldrig.
Jag hoppades att den skulle vara mer hacking än den var, och slutet av s01 var ju nästan ingen hacking alls. Troligen därför jag tröttnade

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Gillar att den är så verklighetstrogen.

Precis det jag gillar med den också nästan om inte alla hacks? är genomförbara i verkliga livet.

Sen tycker jag Rami Malek / Elliot är perfekt för sin roll som outsider & "hacker".

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av elBenko:

Mycket bra serie, ser fram emot s03

Även om den ibland blir lite "hollywood", för att den ska bli underhållande för gemene man, så är det nog den första serien som försökt hålla sig till verkligheten med teknikgrejerna.

Underbar avslutning har gåshud efter ladan

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

@crew seven: Jepp, väldigt bra säsong, framförallt avslutningen

Permalänk
Medlem
Skrivet av elBenko:

@crew seven: Jepp, väldigt bra säsong, framförallt avslutningen

Alltså svarta killen som dödar alla vad har han för roll?

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

@crew seven: Han är muskel för dark army, placerad att sitta inne tillsammans med Elliot för att skydda honom, och senare även umgås med/hålla koll på honom när han kom ut.

http://mrrobot.wikia.com/wiki/Leon

Obs. ej spoilerfri länk för den som inte sett t.o.m. säsong 3

Permalänk
Avstängd

De spårade efter s1 så jag la ner det...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tyckte att den första säsongen var riktigt bra men har inte orkat kolla vidare.

Visa signatur

7800X3D//4090

Permalänk
Medlem

Brukar säga till de som börjar se Mr Robot att om man tycker att S02 är konstig och inte håller samma stil som S01. Håll ut till slutet, det gör din väntan värd.

Och S03, ja jävlar ja. Nu börjar man dock känna av abstinensen innan S04 :S

Visa signatur

Rog Strix B550-i | Ryzen 7 5800X @ 4.3Ghz | Corsair Vengeance LP 2x8gb 3000Mhz | Asus RTX 3060ti |
Pirat Prusa MK2 | Prusa Mini