Bilder på ditt senaste inköp (2018) [inga produktbilder]

Permalänk

Träffa Dusty:

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bläjd:

Köpte dessa broddar i helgen och för en stund sen blev det invigning. Bra bett i både snö och på is. Mycket nöjd med detta köp. Rekommenderas.

https://i.imgur.com/nXUJvOM.jpg

Vart köpte du dem? Försöker springa i lite olika terräng, dem såg tighta ut mot skon. Kanske ska slå till.

Skrivet av safarisoya:

Fan är sjukt sugen på den. Hoppas på nån liten rea i mellandagarna. Köpte du den på typ Ali eller svensk butik? Nöjd?

Permalänk
Skrivet av svintooo:

Fan är sjukt sugen på den. Hoppas på nån liten rea i mellandagarna. Köpte du den på typ Ali eller svensk butik? Nöjd?

Köpte den från Proshop för 4200:-, ville ha den innan jul. Det lilla jag har kört den så är jag riktigt nöjd, trodde inte att det var så skitigt hemma. Klarar av mina trösklar bra och är riktigt smart.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Gjorde en tråd för ett tag sen där jag efterfrågade ergonomiska tangentbord, hade en del alternativ att välja mellan. Men den gemensamma nämnaren var att dom inte direkt var särskilt billiga, så slog till på ett begagnat Natural Ergonomic Keyboard 4000. Otroligt skönt att använda, krävs en liten inlärningskurva men gud vilken skillnad för händerna som nu vilar bekvämt

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av safarisoya:

Köpte den från Proshop för 4200:-, ville ha den innan jul. Det lilla jag har kört den så är jag riktigt nöjd, trodde inte att det var så skitigt hemma. Klarar av mina trösklar bra och är riktigt smart.

Skickades från m.sweclockers.com

@svintooo

Vi har 2 katter och hade kattsand i hela lägenheten. Skaffade "Neato" i somras. Han rullar stabilt över både trösklar och ryamattor. Efter som vi har långhåriga katter blev vi rekommenderade denna med en speciell borste för lite tuffare miljöer (hår, päls och grus). Nu har vi utökat till en hel insatsstyrka i släkten. Sambons mamma har "Dicken" och mormor "Tussen". Har man väl börjat är det svårt att leva utan

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av wilda:

@svintooo

Vi har 2 katter och hade kattsand i hela lägenheten. Skaffade "Neato" i somras. Han rullar stabilt över både trösklar och ryamattor. Efter som vi har långhåriga katter blev vi rekommenderade denna med en speciell borste för lite tuffare miljöer (hår, päls och grus). Nu har vi utökat till en hel insatsstyrka i släkten. Sambons mamma har "Dicken" och mormor "Tussen". Har man väl börjat är det svårt att leva utan

https://techgearlab-mvnab3pwrvp3t0.stackpathdns.com/photos/14/84/269887_4384_XL.jpg

Tack för info. Får överväga olika alternativ

Permalänk
Medlem

Sålde iväg MSI RTX 2080 Gaming X Trio kortet då jag fick tag på ett helt nytt Asus GTX 1070 Ti Strix kort med Samsung minnen
RTX kortet var lite overkill för mig då jag mest lirar PS4.

Visa signatur

MoBo: Asus Maximus XI Hero
CPU: Intel Core i9 9900K @ 5.1GHz + Asus Ryujin 360
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB @ 3600MHz
GPU: PowerColor RX 7800 XT Red Devil Ltd Edition | Monitor: Acer X38S
Chassi: Phanteks Evolv X + 3st Noctua NF-A14 iPPC | PSU: Corsair AX1200i

Permalänk
Medlem
Skrivet av wilda:

@svintooo

Vi har 2 katter och hade kattsand i hela lägenheten. Skaffade "Neato" i somras. Han rullar stabilt över både trösklar och ryamattor. Efter som vi har långhåriga katter blev vi rekommenderade denna med en speciell borste för lite tuffare miljöer (hår, päls och grus). Nu har vi utökat till en hel insatsstyrka i släkten. Sambons mamma har "Dicken" och mormor "Tussen". Har man väl börjat är det svårt att leva utan

https://techgearlab-mvnab3pwrvp3t0.stackpathdns.com/photos/14/84/269887_4384_XL.jpg

Päronen här exakt samma modell som du, D85. Kan inte uttala mig ang Xiaomi, men har bara hört gott om dom. Men Neaton är verkligen enastående effektiv, dom har 2 hundar som lämnar hela ryamattor av päls efter sig när det är som värst. Har inte haft ett enda krångel med den än så länge, Neato är verkligen det jag kommer satsa på när jag behöver en

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

@svintooo: köpte dom på stadium då jag ville ha dom direkt. Tror dom var billigast på Apoteket Hjärtan, dock endast online

Visa signatur

Asus Rog Strix X299 -E - Intel i7 7740x - Noctua NH-D15 - Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 3200MHz - Asus RTX 2070 Rog Strix OC - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - MSI Optix G273QFK - Hyper X Cloud II

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Päronen här exakt samma modell som du, D85. Kan inte uttala mig ang Xiaomi, men har bara hört gott om dom. Men Neaton är verkligen enastående effektiv, dom har 2 hundar som lämnar hela ryamattor av päls efter sig när det är som värst. Har inte haft ett enda krångel med den än så länge, Neato är verkligen det jag kommer satsa på när jag behöver en

Har haft precis samma erfarenhet. När vi tömmer dambehållaren ca varannan dag är det en tjock kompakt damkudde där i. Nästan så att vi egentligen skulle behöva tömma den varje dag och då har vi bara en två med två katter. Helt sjukt hur det kan vara så mycket varje gång

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem

Ni som har robotar och säger att den klarar av trösklar, hur höga trösklar har ni? Jag bor i ett gammalt hus med trösklar som är 2,5cm höga, skulle gärna ha en robot på vardera våning men låtit bli.

Visa signatur

Arbetsstation/streamdator: Define R6, Ryzen 2600, 16GB DDR4, EVGA 980ti.
Speldator: Define R6, 6700k, 16GB DDR4, MSI 2080ti X Trio.
Filserver: Define R6, 2500k, 16GB DDR3, EVGA 960.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SvanteP:

Ni som har robotar och säger att den klarar av trösklar, hur höga trösklar har ni? Jag bor i ett gammalt hus med trösklar som är 2,5cm höga, skulle gärna ha en robot på vardera våning men låtit bli.

Vi har var lite oroliga över vår tröskel till hallen som är lite drygt 2 centimeter. Det går bra eftersom han efter något försök tar den lite på tvären. Dock säger dom att den klarar tröskar upp till 19 mm och jag misstänker att det är för att framkanten kan ta i annars och att den då tror att det är en vägg, inte att den faktiskt inte kan klättra över tröskeln.

Har du den gamla typen av trösklar som lixom är som i två steg till högsta punkten, typ som denna

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Den såg spännande ut! Återkom gärna med lite intryck om hur den känns

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Starric:

Den såg spännande ut! Återkom gärna med lite intryck om hur den känns

Skickades från m.sweclockers.com

Spelat en timme CSGO och jag kan säga direkt att detta är nog den bästa musen jag någonsin använt på många plan. Vikten är perfekt(58 gram), knapparna känns riktigt bra och formen likaså. Vad jag inte är riktigt kompis med än är scrollhjulet som jag gillade betydligt mer på min Zowie FK1, annars så är det en riktig solid mus som jag utan tvekan hade rekommenderat om den fortfarande gick att köpa.

*tillägg: Trots sina många hål så känns musen även extremt välbyggd. Inget knak eller rassel när man skakar den.

Bonus fact: Fick sänka sensen från 2 till 1.2 för att kunna fortsätta spela som vanligt i CS

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Skrivet av SvanteP:

Ni som har robotar och säger att den klarar av trösklar, hur höga trösklar har ni? Jag bor i ett gammalt hus med trösklar som är 2,5cm höga, skulle gärna ha en robot på vardera våning men låtit bli.

Mina trösklar är cirka 2 cm höga. Det går ju att sätta dit nivålister på trösklarna om man vill eller helt enkelt byta trösklar om man har lust och ork.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Huawei Matebook X pro med ett par Sony 1000xm3 på köpet!

Visa signatur

R9 390 | i5 6600K

Permalänk
Medlem

Fick bli en liten julklapp åt mig själv. De hade ingen Hibiki så provade en som var ny på Systembolaget här på byn.

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av LiquidPanda:

Huawei Matebook X pro med ett par Sony 1000xm3 på köpet! https://i.imgur.com/knSgdUk.jpg

Följde lurarna med på köpet? Riktigt vasst klipp i så fall, lurarna kostar ju dryga 4000:-
Vill man inte ha dom är det ju bara att sälja dom för nästintill samma pris, om dom är oanvända och förseglade då

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Även jag fick tag på en Finalmouse air58 <3 Sjukt lätt och grym!

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem

@Asssor : Du råkar inte fotat musen med iPhone eller Samsung? Tycker vissa bilder på den rosa air58an är överdrivet röda nämligen, den är ju inte riktigt så röd.

Är förövrigt riktigt nöjd med min oxå änsålänge 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Inaktiv

Fyllt på kaffe lagret lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

Driver du ett café?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

Verkar som att någon utnyttjat Willys erbjudande 5-för-100kr

Permalänk
Medlem

@RVX: Skräms inte sådär!!! Jag blev ju tvungen att omedelbart kontrollera att de fortfarande finns att få tag på nya! Har haft detta tangentbord sedan det släpptes och kommer nog ha väldigt svårt att byta om jag skulle behöva. Har på jobbet också. Jobben kommer och går, tangentbordet består!

För övrigt, grattis till ett bra tangentbord. Du kommer att tröttna på det innan det går sönder. Har haft mitt i säkert 7-8 år nu...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gruarn:

@Bruce Wayne: Skräms inte sådär!!! Jag blev ju tvungen att omedelbart kontrollera att de fortfarande finns att få tag på nya! Har haft detta tangentbord sedan det släpptes och kommer nog ha väldigt svårt att byta om jag skulle behöva. Har på jobbet också. Jobben kommer och går, tangentbordet består!

För övrigt, grattis till ett bra tangentbord. Du kommer att tröttna på det innan det går sönder. Har haft mitt i säkert 7-8 år nu...

HAHA! Var inte meningen.
Den nya modellen från dom heter K350. Tack, får hoppas det håller. Var en liten inlärningskurva i början att skriva rätt men det går bättre och bättre

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av naikon:

Verkar som att någon utnyttjat Willys erbjudande 5-för-100kr

@naikon

Stämmer bra 😜😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

Tyckte att jag drack mycket kaffe.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Exxovion:

Tyckte att jag drack mycket kaffe.

Kör med perkulator, så gott 😁

Permalänk
Medlem

Dags att byta ut gamla korthållarren

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X