Permalänk
Medlem

Nu den 27/7 får jag en ny telefon i samband med att abonnemanget går ut. Jag har tittat lite på YouTube och läst på olika webbplatser om olika telefoner, telefonens batteri, kamera osv. Efter jag har kollat på olika klipp så har jag nog kommit fram till en P20 Pro. Har en Honor 8 sen 9-10 månader tillbaka. Batteriet börjar bli lite sådär, fast det är något man knappt märker. Använder ofta Batteri sparfunktionen på telefonen (Honor 8an) för att försäkra mig om att batteriet inte laddar ur, har också med en egen laddare ibland också.

Visa signatur

Med vänlig hälsning, IFK.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IFK:

Nu den 27/7 får jag en ny telefon i samband med att abonnemanget går ut. Jag har tittat lite på YouTube och läst på olika webbplatser om olika telefoner, telefonens batteri, kamera osv. Efter jag har kollat på olika klipp så har jag nog kommit fram till en P20 Pro. Har en Honor 8 sen 9-10 månader tillbaka. Batteriet börjar bli lite sådär, fast det är något man knappt märker. Använder ofta Batteri sparfunktionen på telefonen (Honor 8an) för att försäkra mig om att batteriet inte laddar ur, har också med en egen laddare ibland också.

Vad blir det för kostnad per månad?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Vad blir det för kostnad per månad?

Skickades från m.sweclockers.com

Beror på vilket abonnemang jag tar här näst, och vilken operatör jag ska välja. I dagsläget har jag halebop. Sen vilket abonnemang du väljer blir kostnaden olika. Just nu med min honor 8 så är det runt 170kr per månad. Såvida jag inte köper surf för att det tar ofta slut, eller så är det bara jag som surfar mycket.

Visa signatur

Med vänlig hälsning, IFK.

Permalänk

@Jocke83: Den började krångla med hårdvaran efter ca 1,5 år. Blev seg och överhettades osv.

Jag har redan nova, tycker ändå att deras gränssnitt förstör telefonen.