Permalänk

@elkeR: Märkte att mitt CS:GO hade mindre fps än vanligt med mitt GTX 1060. Brukade vara runt 200/250 på högsta settings, nu bara runt 120 fps. Vet inte om det är från nya drivrutinerna eller om CS har gjort något knasigt.

Permalänk
Medlem

@jnilssonn:

Kör du med ett RTX-kort?

Permalänk
Skrivet av BrunoX:

@jnilssonn:

Kör du med ett RTX-kort?

Nej 1080 Ti

Visa signatur

| 7800X3D | RTX 3090 Ti | Custom Loop |

Permalänk
Medlem
Skrivet av huxflux:

Sidan är nästan äldre än internet
Det var där man brukade ladda ned alla tweaks och annat förr i tiden.

Jag har spelat Apex två gånger. Båda gångerna har det kraschat efter en tids specc. Hoppas det fixas..

Igår kväll hann jag spela lite mer, kanske 20 spel med nya drivisarna. Det kraschar ungefär var 3-4:e gång, för det mesta sker det precis när man ska hoppa från flygplanet, ljudet hackar och gissar att fps:en är ganska låg (vet inte hur man kollar fps). Någon gång har det skett vid landning och någon gång även vid specc.
Svårt att avgöra om drivrutinen hade någon effekt..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnilssonn:

Nej 1080 Ti

Ok! Möjligt att det funkar bättre med RTX

Permalänk
Medlem

Som nybliven G-Syncare så kom jag på först nu att man måste vara under display för att kunna välja bort loggan.
*smisk!*

Permalänk

Det blir att rulla tillbaka igen. Jag har bara kört Apex med 417.71 drivers tidigare och jag har aldrig kraschat med mitt RTX kort. Fjärde spelet igår så kraschade jag till skrivbordet med "bad_module info" i windows eventlogg.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S - CPU: Intel Core i7-6700K @stock - PSU: EVGA SuperNOVA 650 G2 650W GPU: Palit GeForce RTX 2080 GameRock Premium - MB: ASUS Z170 Pro Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) / 2133MHz CL13 - HDD: Samsung SSD 850 EVO SSD 500GB - Kylare: be quiet! Pure Rock - Skärm: Asus ROG PG278QR - Hörlurar: Sennheiser PC 360 - Tangentbord: CM Masterkeys PRO S Gaming - Mus: Zowie FK2