Permalänk
Medlem

EVGA GTX 980 Ti ACX 2.0

Hej,

Uppgraderade precis till 1080 Ti, så vanliga 1080:n fick åka in i grabbens dator. Därför har jag ett EVGA 980 Ti till salu.

Köptes av en annan medlem på Sweclockers för några år sedan, därför har jag ej kvitto. Kartong kan finnas kvar om det är viktigt, har den uppe i vinden tror jag.

Produkten har fungerat felfritt och har sedan 1 år stått i en PC som knappt används, grabben spelar mest på PS4:an. Inget coilwhine (vad jag kan höra, ingen mästare på det) och har inte överclockats i min ägo.

Jag är inte intresserad av byten och föredrar en affär mellan fyra ögon. Har köpt och sålt här på Sweclockers i många år och prioriterar och smidig och trevlig affär över att få maximalt med pengar för kortet.

Jag reserverar mig för att sälja till vem jag vill, och vill förtydliga att alla bud ska skrivas i tråden. PM med bud kommer att ignoreras. Jag avslutar annonsen när jag känner att jag är nöjd. Om produkten ska skickas så ska pengarna till mig först och jag ansvarar inte för transporten (kommer packa väl).

Budgivning gäller och och jag sätter startbudet på 1000kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1100:- plus frakt.

Permalänk

@Caoz:

1200 kr + frakt

Permalänk
Medlem

@Caoz: 1400:- plus frakt bjudet.

Permalänk
Medlem

1450kr hämtar

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk

1450 kr plus frakt

Permalänk
Medlem

1600 + frakt

Permalänk
Medlem

1700 + frakt

Permalänk

1750kr?+ frakt

Permalänk
Medlem

Alla bud är noterade, håller igång idag och avslutar måndag kväll runt 20. Just nu så leder @alfonsg00

Permalänk
Medlem
Skrivet av alfonsg00:

1750kr?+ frakt

Du vann budgivningen, jag skickade ett PM igår, återkoppla om du fortfarande är intresserad.