Permalänk
Medlem

Managerzone

Är bara nyfiken på hur många som har ett lag på managerzone, och hur många som är riktiga MZ-freaks! Själv är jag en freak och jag letar ständigt spelare, letar bra taktiker och kollar ekonomin mm. Men som sagt, vilka här har MZ?

Visa signatur

XP 2100+|256 MB PC3200|80 GB Seagate Baracuda 5|Creative Geforce 4 Ti4200 64 MB|

Permalänk

.. mitt lag heter "PolskaBärplockare", kan skryka med att mållisen har åtta bollar i "målvakt" och en av anfallarna har "8" i skott ...men jag går i konkurrs nu.. annars har jag varit ett mz-freak i något år nu..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag hade ett lag engång i tiden.. (har laggt ner det nu)
Men om man skall skryta lite så hade min målis fullt med bollar i målvakt!
hade några fina spelare utöver det också..
Laget hette "Lysekil BK" där BK står för BenKnäckers!

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk
Medlem

Jaja, men konkursen innebär ju att din bästa spelare automatiskt läggs ut på transfern! Ditt lag kommer ju inte att försvinna, iaf inte om du går plus ibland Kör du träningsmatcher alla dagar i veckan då?

Visa signatur

XP 2100+|256 MB PC3200|80 GB Seagate Baracuda 5|Creative Geforce 4 Ti4200 64 MB|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hanzaq
Jaja, men konkursen innebär ju att din bästa spelare automatiskt läggs ut på transfern! Ditt lag kommer ju inte att försvinna, iaf inte om du går plus ibland Kör du träningsmatcher alla dagar i veckan då?

aha ok, jo jag kör en massa matcher, fast jag har ingen som är villiga att möta massa på min plan.. men men.. får se vad som händer

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ett tips till alla som har pengar och som vill köpa spelare: alla lag som legat minus ett tag har fått sina bästa spelare utlagda på transfern, så det svärmar av bra spelare, men inte så många köpare. Det inne bär ju såklart att man kan inhandla goa spelare för bra priser! Hade jag haft pengar hade jag köpt en av klonerna! Det finns nämligen runt 30 spelare som har nästan EXAKT samma färdigheter och alla heter Arne

Visa signatur

Permalänk

Hade ett lag, kollade det nu. Låg 22 miljoner back :). Nåväl laget ska tydligen gå i konka, klubbnamnet är Ganja Farmers.

Visa signatur

Den som lever får se.

Permalänk

Min målvakt med 9 bollar e ute, en med 10 i inlägg o massa andra bra spelare säljs...

Tror jag
inte varit inloggad på evigheter, bara fått mailet.

Edit: ligger bara minus 12,5 miljoner. Ingenting juh

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

Brorsan e tokig i det skitspelet

Visa signatur

Tänk före du skriver, sök innan du frågar!
Google
- Wiper

Permalänk
Avstängd

Äsch, jag körde mz när det bara var 500, nu är det massor ju, tråkigt. Har legat back ända sen ett år sen, men inte fått nån varning förens nu. Ligger 147 miljarder back (det mesta som går ). Mina 8 tränare har 147 miljarder var i lön. Mina lag heter Västerås IF (inga taktiker, ligger 3:a) och berslagensbevakning AB (inga taktikter, liger 4:a)

Visa signatur

stallet.se - för oss som älskar heztar!

Permalänk
Medlem

Fel forum?

Jag spelade det ett tag, men tröttnade ganska kvickt på det.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Jag hade ett lag i det och hette Saudiarabien. Det gick inte så bra, köpte för många spelare och blev avstängd. Vette fasiken hur jag lyckades med det men sådan är jag!

Visa signatur

"Every man dies.
Not every man truly lives."

Permalänk
Medlem

Mitt lag heter Tottarna BK och jag är nybörjare, jag har hållt på med det i typ några veckor.q
Utmana mig gärna, både hema och borta, kom ihåg det!

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Permalänk
Medlem

Min backlinje som jag är nöjd med. Resten av laget är jag mindre nöjd med...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mitt lag heter Sjuntorps IF.
Utmana mig gärna (behöver pengar nämligen).

Visa signatur

Hur långt är ett snöre?

Permalänk
Medlem

mitt förra lag gick 65 milj back ... men fick ett nytt lag efter det ! det ska inte gå att hamna back så mkt!

Visa signatur

Windows XP | AMD Athlon XP1700+ | 512Mb DDR | GeForce 4 Ti 4600 | IBM 160Gb 160GXP
FreeBSD | AMD TBird 800MHz | 512Mb SDRAM | ATI 8Mb | IBM 30Gb
http://www.mozilla.org/ - Firefox

Permalänk
Medlem

Förlåt att jag drar upp en väldigt gamal tråd, men det är ju onödigt att skapa en ny om samma sak.

Hur går det nu?
Finns där några som är medlemar på detta spelet längre?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag spelar, fast jag kollar bara träningsrapporten varjde dag om jag orkar och kollar matcherna på söndagar

Permalänk
Medlem

Någon som håller på med MZ fortfarande? Det har hänt endel sedan den här tråden skapades :P, hoppas det fortfarande finns intreseradeså att tråden kan bli intresant igen. För er som inte vart inne på länge ås är det nu gratis, man har 2 seriematcher i veckan med 12 i varje serie m.m

Visa signatur

AMD

Permalänk
Medlem

MZ.

Jag lirar.
kolla in min gryma junior!
http://oxi.se/player/?id=67315

slå det"!
ööö ni som skrev för typ 3-4 år sen lirar ni nått nu då?

Visa signatur

Fractal Design R4 White & Black window | Gigabyte GA-Z97P-D3 | Intel i5 4690k@4.5ghz | Noctua NH-D15 | Nvidia Geforce GTX 780 TI Phantom | Corsair ax860i 860w |4x Noctua NF-A14 PWM 140mm |Kingston HyperX Savage DDR3 PC17000/2133MHz CL11 2x4GB Asus Xonar Essence STX | 2x Intel 128GB SSD raid 0 @ 1000 / 1000 MB/s | OCZ Trion TR150 240GB SSD | 1 TB WD HDD|

Permalänk
Medlem

Spelade mz för ungefär 2 år sen, lite mer kanske.
Riktigt kul faktiskt, kan "skryta" med att jag låg i division 1 då men å andra sidan så fanns det bara typ 4 eller 5 på den tiden.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry
Spelade mz för ungefär 2 år sen, lite mer kanske.
Riktigt kul faktiskt, kan "skryta" med att jag låg i division 1 då men å andra sidan så fanns det bara typ 4 eller 5 på den tiden.

har du inte kvar den då?
adda amamma_ab@hotmail.com

!Najs bild"

Visa signatur

Fractal Design R4 White & Black window | Gigabyte GA-Z97P-D3 | Intel i5 4690k@4.5ghz | Noctua NH-D15 | Nvidia Geforce GTX 780 TI Phantom | Corsair ax860i 860w |4x Noctua NF-A14 PWM 140mm |Kingston HyperX Savage DDR3 PC17000/2133MHz CL11 2x4GB Asus Xonar Essence STX | 2x Intel 128GB SSD raid 0 @ 1000 / 1000 MB/s | OCZ Trion TR150 240GB SSD | 1 TB WD HDD|

Permalänk
Medlem

Ja de har blivit sjukt kul att börja igen komme ihåg skol tiden då man smög iväg till nån datorsal för att se sin träningsrapport.
Laget heter Blåbärs pojkarna.... utmana om ni vill

Permalänk
Medlem

HAHA!
fatta skällen man fick av läraren när man satt 5 min för Länge

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu anser jag att tråden är i liv igen
:D, det är bra Fortsätt skriv så läger jag snart upp mitt lag

Visa signatur

AMD

Permalänk
Medlem

Kanske dags att liva upp tråden igen?
Spelade för ett bra tag sen och tänkte börja lite igen. Faktiskt rätt skoj, 2 serie vinster av 2 möjliga.

Visa signatur

Aframo

Permalänk
Medlem

Manager förändras ständigt, speciellt om man inte går in på vissa perioder.. Nu förstår jag inte hur man köper tränare nu när man vill träna upp juniorer :S

Permalänk
Medlem

Någon som fortfarande spelar eller som vill prova denna webb-baserade fotbollssimulator? (Fungerar även till mobil, jag föredrar PC dock)

Långt ifrån att vara någon expert men har inget emot att hjälpa nykomlingar
https://managerzone.com/?raf_code=8477695

Gammal video men man kanske får ett humm om hur spelet är(svenska finns som språk att välja).
Matcher spelas av simulatorn men man kan se matchen i 2D, 3D eller läsa matchreferat.

Visa signatur

Chassi HAF 922 | Mobo P67 Sabertooth | CPU i5 2500k | GPU Gainward GTX 970 | PSU Corsair HX 750 | RAM 2x8GB Corsair Vengeance 1600mhz | HDD 1TB + 2TB + 3TB | SSD Samsung 830 128gb | Cooler Zalman CNPS 9900 Max | Bildskärm 2x Dell U2312HM | Tangentbord G510 | Mus Corsair Ironclaw | Ljudkort ASUS Xonar D2X/XDT

Permalänk
Medlem

Haha ja det ger ju härliga minnen från typ 2001.

Skickades från m.sweclockers.com