MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio

Permalänk
Medlem

MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio

Suttit i burken i ett halvår men det blev inte mycket spelande för mig, kortet har inte fått jobba hårt (fläktarna har knappt snurrat). Blir inte så mycket spelande framöver heller så nu säljs det.

Tyst, kraftfullt och snyggt (tycker jag iaf). Inköpt på Elgiganten för drygt ett halvår sedan. Kartong finns tyvärr inte kvar, dock sitter några skyddslappar kvar vilket bidrar till nykänslan.

Kan ses i Enköping eller Stockholm för affär. Kan också skickas, köparen betalar frakt.

Buda i tråden, jag säljer om jag känner mig nöjd. Stänger budgivningen på söndag kl 21.30. Hör av er med frågor.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av psicotec:

Suttit i burken i ett halvår men det blev inte mycket spelande för mig, kortet har inte fått jobba hårt (fläktarna har knappt snurrat). Blir inte så mycket spelande framöver heller så nu säljs det.

Tyst, kraftfullt och snyggt (tycker jag iaf). Inköpt på Elgiganten för drygt ett halvår sedan. Kartong finns tyvärr inte kvar, dock sitter några skyddslappar kvar vilket bidrar till nykänslan.

Kan ses i Enköping eller Stockholm för affär. Kan också skickas, köparen betalar frakt.

Buda i tråden, jag säljer om jag känner mig nöjd. Stänger budgivningen på söndag kl 21.30. Hör av er med frågor.

Läs hela annonsen här

Ni nämner att den är inköpt på elgiganten. Finns kvitto kvar, antingen papper eller digital?

Visa signatur

MB: Gigabyte B650 Aorus Elite V2 | CPU: Ryzen 5, 7600X
GPU: AMD Asus TUF 7800 XT | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: Teamgroup T-Create - 6000mhz 38-38-38-78

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

Ni nämner att den är inköpt på elgiganten. Finns kvitto kvar, antingen papper eller digital?

Fick aldrig kvittot digitalt men papperskvitto har jag någonstans. Ska leta rätt på det.

Permalänk
Avstängd

bjuder 4000 + frakt

Permalänk
Medlem

8000 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av MALmen:

8000 + frakt

Noterat. Gällande kvitto så har jag inte hittat det än, det gömmer sig nånstans i lägenheten. Ska försöka få fram ett nytt hos Elgiganten men tillsvidare får ni buda som om att kvitto inte finns (gäller såklart @MALmen också om du vill ändra budet).

Permalänk

Tjena 8100 kan hämta Stockholm

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Alla bud noterade

Permalänk
Medlem

@psicotec: tja är intresserad. Får du det inte sålt hör av dig

Permalänk
Medlem

Fick ett köp-nu bud i PM som jag inte ville säga nej till så jag avslutar annonsen nu. Tack till alla som var med och budade!

Permalänk
Medlem

oj . köp-nu bud jag missade får du det inte sålt hör av dig