Permalänk

E paper till komponenter

Hejsan

God fortsättning

Jag har ett stort antal komponenter som Switchar, Rotary Encorders m.m. Dessa behöver något typ av en etikett vilket jag önskar ska vara dynamiskt. Dvs. man ska kunna skicka olika texter beroende på vad för kommando komponenten hanterar just för stunden. Några tips vore fint

Ett villkor är inte större än ett s.k. e - paper!

Det rör sig om ca 100 komponenter så det ska vara en lösning för flera komponenter eller styckvis?

Visa signatur

Computer: Windows 11, 64-bit, Intel 285k, MSI MEG Z890 Ace, 64GB RAM,
MSI GeForce RTX 5080 16GB Vanguard SOC Launch

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av freddehboy:

Hejsan

God fortsättning

Jag har ett stort antal komponenter som Switchar, Rotary Encorders m.m. Dessa behöver något typ av en etikett vilket jag önskar ska vara dynamiskt. Dvs. man ska kunna skicka olika texter beroende på vad för kommando komponenten hanterar just för stunden. Några tips vore fint

Ett villkor är inte större än ett s.k. e - paper!

Det rör sig om ca 100 komponenter så det ska vara en lösning för flera komponenter eller styckvis?

Du får väl kontakta nån firma som gör prismärkningsystem för butiker och be om offert, det är nog det närmaste du kommer en färdig lösning för det du frågar efter. tex https://www.pricer.com/products/?gclid=CjwKCAiA25v_BRBNEiwAZb...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.