XFX RX 590 Fatboy 8 GB Grafikkort, Phanteks P300 Chassi, Integra M 650w Nätaggregat och BenQ XL2411 144 hz Skärm

Permalänk
Medlem

XFX RX 590 Fatboy 8 GB Grafikkort, Phanteks P300 Chassi, Integra M 650w Nätaggregat och BenQ XL2411 144 hz Skärm

Hej! Jag uppgraderade nyss min dator och därför har jag lite prylar som jag säljer. De finns i Bromma, Stockholm och det är endast upphämtning som gäller. Jag fraktar alltså INTE. Om du vill buda så får du gärna skriva vad du budar på! Om du vill köpa flera saker kommer jag gärna överens om ett paketpris.

XFX RX 590 Fatboy 8 GB Grafikkort:
Ett grymt grafikkort för 1080p! Jag köpte det på Inet för omkring 2 år sedan och då var nypriset 3090 kr. Grafikkortet är lite dammigt men annars så är det i väldigt bra skick.
Här är en länk till Inet om du vill läsa om det!
Pris: Budgivning börjar på 1000 kr

Phanteks P300 Chassi
Ett trevligt och snyggt chassi med härdat glas! Även denna köpte jag på Inet för 2 år sedan. Den är lite dammig men utöver det är det i bra skick. Om man köper den ny följer det endast med en fläkt men jag har installerat två stycken till fläktar från Inet! Jag lyckades inte hitta alla skruvar som följer med, men distanserna är installerade i chassit. Här är en bild på skruvarna som följer med:

Nypriset är 649 kr och här är en länk till den på Inet.
Pris: Budgivning börjar på 250 kr

Fractal Design Integra M 650w Nätaggregat
Ett nätaggregat på 650w från svenska Fractal Design! Den är väldigt kort så får därför plats i nästan alla chassin. Det är i bra skick och är köpt på Inet för 2 år sedan. Nypriset var då 749 kr. Strömkabel följer även med.
Här är en länk till Inet om du vill läsa mer om den!
Pris: Budgivning börjar på 250 kr

BenQ XL2411
En 1080p skärm med 144 hz! Själva skärmen har inga större kosmetiska fel men stativet har några märken. Detta är dock inget man lägger märke till när man sitter framför skärmen. Denna skärm är lite äldre och jag köpte den för omkring fem år sedan. Nypriset var då 3000 kr. Den har inget DisplayPort uttag men det ingår DVI-D kabel och strömkabel!
Här är den på Inet om du vill läsa mer om den!
Pris: Budgivning börjar på 400 kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder utgångspris på alla prylar och hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lerners:

Bjuder utgångspris på alla prylar och hämtar

Hej! Jag kan hålla dem till dig tills imorgon kväll! När kan du tidigast hämta?
Mvh
Viggo

Permalänk
Medlem

1400kr + frakt för gpu

Permalänk
Medlem

@w0zzie jag har skickat pm

Permalänk
Medlem

600 kr för chassi och PSU. Avhämtas.

Permalänk
Medlem

Allting är nu preliminärt sålt!

Permalänk
Medlem

1500kr fatboy

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

500kr hämtar för skärmen

Permalänk

Kan komma nu på en gång och hämta skärmen för 550kr. Bor i sumpan så är nära.

Permalänk
Medlem

SÅLT

Skrivet av Abbas khalidy:

1400kr + frakt för gpu

Skrivet av Choppe:

600 kr för chassi och PSU. Avhämtas.

Skrivet av KAMIKIRI:

1500kr fatboy

Skrivet av Fabianl:

500kr hämtar för skärmen

Skrivet av danielolo:

Kan komma nu på en gång och hämta skärmen för 550kr. Bor i sumpan så är nära.

Nu har jag sålt delarna men tack för intresse!