Skapa PDF med php (Wordpress cms)

Permalänk
Medlem

Skapa PDF med php (Wordpress cms)

Hej!

Jag undrar ifall det är någon som har tips på hur jag kan skapa en PDF med php, där jag även använder Wordpress som CMS.

Jag har provat fpdf och den verkar helt enkelt att vägra fungera tillsammans med wordpress. Det ser ut som att någonting kraschar när jag ska spara filen /output med fpdf, där den svarta nav-bar längst upp försvinner.

Docks så fungerar fpdf om jag använder den utan wordpress.

jag behöver läsa lite data från databasen och generera en PDF från det.

Jag har också provat att använda dompdf i wordpress, men wordpress crashar i stort sett direkt, specifikt på detta use

Dompdf\Dompdf;

crash meddelandet är följande:

There has been a critical error on this website. Learn more about troubleshooting WordPress.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnLittle:

Hej!

Jag undrar ifall det är någon som har tips på hur jag kan skapa en PDF med php, där jag även använder Wordpress som CMS.

Jag har provat fpdf och den verkar helt enkelt att vägra fungera tillsammans med wordpress. Det ser ut som att någonting kraschar när jag ska spara filen /output med fpdf, där den svarta nav-bar längst upp försvinner.

Docks så fungerar fpdf om jag använder den utan wordpress.

jag behöver läsa lite data från databasen och generera en PDF från det.

Jag har också provat att använda dompdf i wordpress, men wordpress crashar i stort sett direkt, specifikt på detta use

Dompdf\Dompdf;

crash meddelandet är följande:

There has been a critical error on this website. Learn more about troubleshooting WordPress.

Tjena,

Felmeddelandet är ett klassiskt WP-error som visas när du försöker göra något som WP inte gillar. Kör du siten lokalt så kan du sätta WP_debug till true i filen wp-config.php så borde du få ut lite mer info om var den smäller.

Kör du din kod i ett plugin eller direkt i temat?