Hej,
Jag var I samma situation och byggde ihop ett mini-itx system för ett par år sedan. Använde mig av Fractal Design core 500 i slutändan, ett liknande chassi som det du har länkat till, men troligtvis lite större och kanske inte lika stilrent.
Om du ska bygga en gaming dator så är det viktigt med bra kylning, vilket kan vara svårt med ett mini-itx. Jag valde just core 500 chassiet eftersom det rymmer en Noctua NH-D15 CPU-kylare, en av de bättre luftkylare som finns. Då med CD/hårddiskhållare uttagen, har endast SSD monterade på ett annat fäste. Går säkert med lite mindre kylare också. Alternativet är vattenkylning, men det är minst lika svårt att passa in i ett mini-itx, inget jag har erfarenhet med.
Sedan är det viktigt att kolla plats för Grafikkort, core 500 rymmer ett fullängds-kort utan problem, men det kan inte vara tjockare än cirka 2.2 platser, många nya gamingkort är 2.5-2.7 till och med, så det är viktigt att kolla upp hur vilka dimensioner på grafikkort som chassiet accepterar.
Gällande node 304 så vet jag inte exakta dimensioner, men antar att du kommer behöva montera bort den där vita hårddiskhållaren för att få plats med någon bättre CPU-kylare. Antar att för en gamingdator kommer du kanske bara köra en SSD, och inte flera. Då min dator har ett par år på nacken kör jag SATA-ssd, M.2 kräver PCI-E plats eller rätt uttag på moderkort som jag förstår? Inte helt insatt, men med mini-itx kommer du inte har någon extra PCI-E plats utöver den som används av grafikkortet.
Det chassit jag använder, och det du länkat använder ett klassiskt ATX nättaggregat (heter väl ps/2 egentligen), finns många nyare som kör ett mindre SFX nätaggregat, men det är endast av intresse om chassit är anpassat för det istället för standardstorleken.