Hej!
Jag vet egentligen inte helt vad systemet jag behöver heter men har en bild av vad den ska göra XD
Min tanke är att genom en hemsida där användare kan ha sina egna profil, logga in och välja olika maträtter från recept som finns registrerade på hemsidan. Dessa recept ska skickas till mig (admin), jag ska i min tur korigera recepten efter personens behov och skicka tillbaka det till användaren.
Det finns vissa uträkningar som jag behöver ha med för min del. Jag har skapat en excell fil med dessa uträkningar men det är lite för krångligt att använda excell som huvudsystem för min del. Dessutom tänker jag att det är krångligt att hålla på att förklara excell filen för andra så de kan använda det XD
Så om någon har en ide var jag kan hitta användbar info eller kan hjälpa på annat håll skulle jag vara evigt tacksam
Tror du behöver kunskaper inom HTML och databashantering, tex mariadb eller MySQL.
Annars måste du troligen anlita en webbutvecklare/programmerare (dyrt...).
Tror du behöver kunskaper inom HTML och databashantering, tex mariadb eller MySQL.
Annars måste du troligen anlita en webbutvecklare/programmerare (dyrt...).
Svaret är att det du vill ha kan du inte skapa själv utan stor ansträngning. Absolut minimum en hel månads fokuserat heltidsarbete, men räcker nog inte.
"Jag behöver ett fritidshus"
"Ok, då får du plugga husbygge och köpa verktyg"
"Tack"