Dator/Komponenter, Gainward RTX 3080 Phantom, AMD 5600X, MSI MEG X570 Unify, Trident Z 32gb ram

Permalänk
Medlem

Dator/Komponenter, Gainward RTX 3080 Phantom, AMD 5600X, MSI MEG X570 Unify, Trident Z 32gb ram

Hej, jag har länge gått i tankarna att gå från ett atx-bygge till ett itx-bygge och tänkte nu lägga ut min dator för att se om folk är intresserade. Det som kommer behöva uppgraderas är nätaggregatet då det inte stödjer grafikkortet som kräver ett nätaggregat på 850 watt.
Anledningen till detta beror på att jag skulle få ett Asus TUF från början, men pga att Komplett inte längre får in kortet så fick jag ett Gainward Phantom istället.

Specs
Processor: AMD Ryzen 5 5600X

Moderkort: MSI MEG X570 Unify

Ram: G.Skill 32gb

GPU: GeForce RTX 3080 Phantom

Cpu-kylare: Noctua NH-D15 chromax

Fläktar:
1st Noctua NF-F12 PWM chromax.black.swap
2st Noctua NF-A14 PWM chromax.black.swap

Nätaggregat: EVGA G2 Supernova 750W

Chassi: Fractal Design Meshify C TG

Lämna ett bud

Vill sälja allt som ett paket, men kan diskutera bud på enskilda komponenter.
Kvitto finns på allt förutom nätaggregatet, chassit och chassifläktarna.
Har inga bra bilder just nu, men meddela mig så kan jag skicka (ingen gpu i datorn då)
Om du inte har möjlighet att hämta så kan jag köra datorn till dig om det inte är för långt bort.

Läs hela annonsen här

Permalänk

10k för gpun + hämtning om den ej är LHR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorkchicken:

10k för gpun + hämtning om den ej är LHR

Japp, som sagt jag vill ju helst sälja allt som ett paket, men håller ditt bud i åtanke. Planerar att avsluta budgivningen i mitten på nästa vecka. Tror den inte är LHR då den inte har "V1" i produktnamnet, enligt gainwards hemsida så är det v1 versionen som är LHR.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorkchicken:

10k för gpun + hämtning om den ej är LHR

Jag ger 10.5k och chansar att du inte har något koll alls på marknaden😎

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, XFX AMD 7900XTX 24GB Merc 310, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Skrivet av Edin1984:

Jag ger 10.5k och chansar att du inte har något koll alls på marknaden😎

Shhhh

Permalänk
Medlem

11k och hämtar ifall det inte är LHR. Trodde alla dom Gainward korten var LHR dock

Permalänk

Ush.... jäkla miners som trissar upp priset I'm out

Permalänk
Medlem

Nätagget räcker gott och väl för den datorn, du behöver inte oroa dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darun79:

11k och hämtar ifall det inte är LHR. Trodde alla dom Gainward korten var LHR dock

Trodde det med men såg att det är denna jag har https://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=1094&tab=ov&lang=...

Denna är det som har LHR om jag förstår allt rätt
https://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=1117&lang=en

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Jag ger 10.5k och chansar att du inte har något koll alls på marknaden😎

Vet inte vad du pratar om

Permalänk
Medlem

11.5k+hämtning om man får testa på plats (bor långt bort) eller 11.5k+frakt om du kan tillgodose någon form av marknadsreferenser eller dylikt.

Kan även tänka mig köpa hela datorn om du inte vill sälja kortet separat

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorkchicken:

Ush.... jäkla miners som trissar upp priset I'm out

Haha och varför ville du bara ha det ifall det inte var LHR? 😉

Skrivet av Lurken95:

Trodde det med men såg att det är denna jag har https://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=1094&tab=ov&lang=...

Denna är det som har LHR om jag förstår allt rätt
https://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=1117&lang=en

Du kan ha rätt där faktiskt. Trevligt, då lärde jag mig något nytt idag också. 🙂

Bjuder 12000:- kan hämta

Permalänk
Skrivet av Darun79:

Haha och varför ville du bara ha det ifall det inte var LHR? 😉

Du kan ha rätt där faktiskt. Trevligt, då lärde jag mig något nytt idag också. 🙂

Bjuder 12000:- kan hämta

Meh...avslöjad ajja GL fellow miners hoppas den som får köpa kortet får ut 100mhs o det inte thermothrottlar

Permalänk
Medlem

12250

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

12500:- kan hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

11.5k+hämtning om man får testa på plats (bor långt bort) eller 11.5k+frakt om du kan tillgodose någon form av marknadsreferenser eller dylikt.

Kan även tänka mig köpa hela datorn om du inte vill sälja kortet separat

Optimalt är att sälja hela datorn, som sagt gpu:n är oöppnad därför svårt att testa i nuläget. Datorn hade ett 1070 ett tag innan men sålde den nyligen, men kan låna en gpu av en kompis för testning så du vet att allt fungerar. Men skulle isåfall vilja ha ett bud för datorn först
Vart bor du?😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darun79:

Haha och varför ville du bara ha det ifall det inte var LHR? 😉

Du kan ha rätt där faktiskt. Trevligt, då lärde jag mig något nytt idag också. 🙂

Bjuder 12000:- kan hämta

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darun79:

12500:- kan hämta

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lurken95:

Optimalt är att sälja hela datorn, som sagt gpu:n är oöppnad därför svårt att testa i nuläget. Datorn hade ett 1070 ett tag innan men sålde den nyligen, men kan låna en gpu av en kompis för testning så du vet att allt fungerar. Men skulle isåfall vilja ha ett bud för datorn först
Vart bor du?😊

Jag bor i Östergötland, men jag har bil och framförallt gott om tid för jag blev nyligen arbetslös

Iochmed att ingen lagt något bud på själva datorn ännu så vet jag inte riktigt vart jag ska lägga mig, men säg 16000?

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Jag bor i Östergötland, men jag har bil och framförallt gott om tid för jag blev nyligen arbetslös

Iochmed att ingen lagt något bud på själva datorn ännu så vet jag inte riktigt vart jag ska lägga mig, men säg 16000?

Noterat

Permalänk
Medlem

5500 + frakt för burken exkl gpu

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Mini | NZXT N7 B550 | R5 3600 | Zotac 1080 Ti | 32 GB G.Skill RAM | 2,5 TB SSD
144Hz Odyssey G5 27" | 144Hz MSI 24" | PS5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mohandez:

5500 + frakt för burken exkl gpu

Noterat!

Permalänk
Medlem

16500 för datorn, kan hämta.

Permalänk
Medlem

17000:- för datorn, kan hämta.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

17200kr hämtar

Permalänk
Medlem

17500:- för datorn, kan hämta. BTW, du postade efter kl. 20.00.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

6500 + frakt för datorn utan gpu

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Mini | NZXT N7 B550 | R5 3600 | Zotac 1080 Ti | 32 GB G.Skill RAM | 2,5 TB SSD
144Hz Odyssey G5 27" | 144Hz MSI 24" | PS5

Permalänk
Medlem

Budgivningen är klar, har skickat pm till den med högsta budet.

Permalänk
Medlem

17600kr. Svårt att hinna buda med några sekunders marginal, är det som så att det var spikat 20.00 så får jag väl dra mig ur.