StarWars Galaxies!?

Permalänk

Teras Kasi kan jag rekomendera, spelade som det förr i tiden, riktigt skoj.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Back in the days var TKM (teras kasi master) kombinerat med MRM (master rifleman) en fin kombo. Grym på distans, grym på närstrid

Permalänk
Medlem

Master rifleman+Master Swordsman samt lite TKA-skills var klockrent Annars var MDoctor samt Mrifleman skoj också Funderar starkt på att börja köra igen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xtermni
Back in the days var TKM (teras kasi master) kombinerat med MRM (master rifleman) en fin kombo. Grym på distans, grym på närstrid

I dagsläget tror jag det är smartare att hålla sig enbart till ranged eller melee men jag kan ha fel.

TKM är fint tack vare Center of Beeing (ökar defence i 40 - 50 sekunder) och Innate Armor vilket betyder att du automatiskt har skydd som om du använde armor trots att du enbart har kläder på dig. Eftersom decay sker på armor i en ryslig takt är detta riktigt fint, dessutom kan man ju se mycket häftigare ut med vanliga kläder än i armor.

Rent skademässigt tycker jag att TKM är nerfat rätt rejält jämfört med innan CU, vapnen som finns verkar rätt dåliga numera. Skulle jag ha master i det så är det enbart för att slippa använda armor och sedan skaffa mig Pikeman eller Swordsman skills och använda ett sådant vapen.

Permalänk
Medlem

Ingen som kör Jump to lightspeed då?

Permalänk

jag tyckte det var svårt att styra skeppen och hitta aldirg tillbaka till stargatesen elelr vad man ska säga. Jag trivs bäst på marken. Enda bra med jtl är att man har ubershuttle

Visa signatur

[rDe]
Namow/Namok/ioiny - Chimaera - Rip
Chy - Balnazar - WoW

Permalänk
Hedersmedlem

arghh lind78 där gjorde du mig rejält sugen på att börja lira igen med den videon! Får härliga minnen när man ser det hela!
Ska verkligen bli kanonkul att börja lira igen!

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Ingen som kör Jump to lightspeed då?

Jo jag har JTL och även Rage of the Wookiees, eftersom jag redan är ace flyger jag inte så mycket numera om jag inte hjälper kompisar med deras uppdrag eller bedriver lite space mining. Numera kan man även sälja det loot man får i form av skeppsdelar till de NPC Chassies Vendors som finns vid större starports så att göra duty missions i rymden sägs vara ett av de bättre sätten att tjäna pengar, förutsatt att man har rätt mycket pilot skills då så man kan ge sig på de svårare skeppen.

Permalänk
Medlem

Har också tagit upp mitt SWG konto och betalat för JTL o Rotw, gick att tanka hem de via launchern i spelet. Kosta ca 200 spänn att göra så och de gick på ca 45 minuter.

Spelar på chimerera som Master BH, plus lite pistoleer & doc skills. är med i samma Guild som Lind78 här ovanför.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk

vilken är ni med i? BHA?

Visa signatur

[rDe]
Chy - Balnazar - WoW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jarefjäll
vilken är ni med i? BHA?

Dark Fellowship, vi hade stad på Tatooine när jag slutade men numera är guildet baserat på Talus.
Vi är Imperial och 20 talet aktiva eller så i SWG, guildet spelar även World of Warcraft även om jag och SiD har lagt ned det.

Permalänk

BHA, fin guild. var med där i över ett år. Många jedi dog. Men senare har dom flesta flyttat till wow.

Permalänk
Medlem

Wie, Mitt swg dök just ner i brevlådan, spelar på Chimaera som Athn Hamathi.

Permalänk

dark fellowship, det ringer allt en klocka och hehe BHA ja, jäklar va rädd man var för dom när man var padwan och var ute och dödade quenkers och såg enn susa förbi på en swoop

och trevligt azzie, du ahr valt en bra server. Skicka ett tell till namow eller namok om det är nått du undrar över eller vill ha nått så ska vi nog kunna fixa det..

Visa signatur

[rDe]
Chy - Balnazar - WoW

Permalänk
Medlem
Citat:

dark fellowship, det ringer allt en klocka och hehe BHA ja, jäklar va rädd man var för dom när man var padwan och var ute och dödade quenkers och såg enn susa förbi på en swoop

och trevligt azzie, du ahr valt en bra server. Skicka ett tell till namow eller namok om det är nått du undrar över eller vill ha nått så ska vi nog kunna fixa det..

Jo vi har funnits ett tag, vilket guild är du med i?

Permalänk
Medlem

Jag borde vinna pris i osmidighet, ångrade mitt val av ras och tog bort gubben och gjorde ny, då blev jag ju självklart av med min Landspeeder.
Fick dock en större grejj av snubben med de första uppdragen, inte lika rolig dock.

Permalänk
Hedersmedlem

Till och med jag var med i DF ett tag!

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem

Tror jag lirade över 1 år utan att gå med en guild. Skadar dock inte att ha några polare som kan hjälpa till vid svåra grejer. Typ death watch bunkern kan vara aningen svår solo

Permalänk
Medlem

Blir sugen att spela, särskilt när det är så billigt. Har combat revampen verkligen varit så hemsk som alla säger?

Och jag läste något att man kunde spela alla sony station spel för 20$ i månaden? Stämmer det?

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

$21.99 tror jag det är, Inte så stor skillnad iaf.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Jo vi har funnits ett tag, vilket guild är du med i?

Red Devils rDe

Visa signatur

[rDe]
Chy - Balnazar - WoW

Permalänk
Medlem
Citat:

Red Devils rDe

Trevligt, er har man förlorat mot mer än en gång i PvP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Trevligt, er har man förlorat mot mer än en gång i PvP

hehe det värmer

Visa signatur

[rDe]
Chy - Balnazar - WoW

Permalänk

Blev bra sugen att testa på SWG, finns det någon form av trial man kan prova?

Visa signatur

Spend some quality time, with the Demon inside.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Demiurgen
Blev bra sugen att testa på SWG, finns det någon form av trial man kan prova?

Fanns en 14 dagar trial förut men inte nu längre.

Permalänk

Bummer..

Visa signatur

Permalänk

jag hittade denna

http://www.starwars.com/gaming/videogames/news/news20040608.h...

men jag har för mig att du måste fortfarande ha installeringsskivorna för att installera spelet =/

Visa signatur

[rDe]
Chy - Balnazar - WoW

Permalänk
Citat:

jag hittade denna

http://www.starwars.com/gaming/videogames/news/news20040608.h...

men jag har för mig att du måste fortfarande ha installeringsskivorna för att installera spelet =/

Kom till Fileplanet där man kunde ladda ner clienten, men det stod även att den var inactive.
Borde väll betyda att den inte gäller nu.

Visa signatur

Permalänk

hmm iaj då då har dom lagt ner det då =/

Visa signatur

[rDe]
Chy - Balnazar - WoW

Permalänk

Finns Jealhimet kvar på Tatooine?(Chimaera-servern)