StarWars Galaxies!?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarang
Ok, vad gör dessa extractors då? Verkar som ett väldigt intressant spel

tar upp olika kemikalier och mineraler ur jorden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frehley
spelet kostade för mig en sisådär 1300.. för collectors edition.. men spelar ingen roll.. klart bästa online spelet jag spelat!!

Spelar på Eclipse servern samma nick som jag har här. är med i Guilden Svea Rike med bara svenskar, vi finns på corellia..

Hur kommer det sig att det kostar så mycket för dig?

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem
Citat:

Hur kommer det sig att det kostar så mycket för dig?

beställde från Gamestop.com kostade $79.99... samt frakt $34.99.. sen 300kr till för tull å moms när de kom fram.. men då tog det ca 3dagar att få oxo..

Permalänk
Medlem

Egentligen skulle han bara ha två så att han kunde ha cybersex med sig själv, men eftersom han har andra sexuella preferenser också så köpte han tre för att kunna ha lite variation.

Precis.. att du kunde gissa... låter riktigt ingivande...

(Nej, vi är tre personer. Beställde direkt från Sony via UPS)

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

WS: z790 ProArt + 13900K + 4080 + 2x32GB 6400 MT/s + 19 TB NVME. Bambu labs P1S.
Server: Klassiskt PC-V2000 med skapligt mycket SSD (ca 33 + 57 TB) och dual 10G.

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni är det bästa stället att beställa ifrån då? Nu tänker jag på frakt och allting.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

OK jag fattar inte. jag har (hade) en massa pengar. Men jag hittar aldrig något som jag vill ha. Det enda jag kan göra är att köpa mer material så jag kan bygga grejer och tjäna mer pengar.

Fan har sökt igenom hela galaxen (STOR överdrift) på jakten efter en bra pistol. Men den bästa jag hittat fick jag fan första veckan jag spelade av en kille som ville va snäll...

Aja, kul är det i alla fall.

Permalänk
Medlem

Mina pengar går åt till att underhålla 50 extractors

Pistol: Leta efter bra Gunsmiths. Du lär inte hitta dem i bazaaren direkt. Använd sök-funktionen eller hör efter med folk om de känner en bra smed.

// Naritus: Troll's Guns & Ammo - Your obvious choice in high tech weaponry. Selling anything from great bowcasters to beam cannons! You name it - we got it. Satisfaction guarenteed.

Visa signatur

WS: z790 ProArt + 13900K + 4080 + 2x32GB 6400 MT/s + 19 TB NVME. Bambu labs P1S.
Server: Klassiskt PC-V2000 med skapligt mycket SSD (ca 33 + 57 TB) och dual 10G.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pappy
Mina pengar går åt till att underhålla 50 extractors

Pistol: Leta efter bra Gunsmiths. Du lär inte hitta dem i bazaaren direkt. Använd sök-funktionen eller hör efter med folk om de känner en bra smed.

// Naritus: Troll's Guns & Ammo - Your obvious choice in high tech weaponry. Selling anything from great bowcasters to beam cannons! You name it - we got it. Satisfaction guarenteed.

Vad gör du med 50 extractors?

En fråga, låt oss säga att jag vill vara scout. Samtidigt vill jag vara Gunsmith/Armoursmith och en bra marksman. Skulle det gå eller blir det för mycket?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag är:
Scout
Marksman
Brawler
Artisan

Går aldeles utmärkt och ger massor av olika spel stilar. Behöver aldrig tröttna på att samla resources efter som jag kan slås och skjuta ihjäl en massa saker samtidigt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThanGhil
Jag är:
Scout
Marksman
Brawler
Artisan

Går aldeles utmärkt och ger massor av olika spel stilar. Behöver aldrig tröttna på att samla resources efter som jag kan slås och skjuta ihjäl en massa saker samtidigt.

Kan du bli riktigt hög lvl eller vad man kallar det i varje sådan sak?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nja jag måste nog "glömma" några skills och yrken, om jag ska kunna bli riktigt bra in något. Men jag tror ändå att jag kan komma rätt långt med det jag har idag.

Tänkte bli CH(creature handler) och droid engineer (och om poängen räcker till smuggler me). Men som sagt vi får se vad jag kan bemästra, och vad min "skill point pool" räcker till

Permalänk
Medlem

Ok, låter bra ändå. Jag har försökt hitta någon info om alla specifika klasser men hittar inte något. Någon som kan hjälpa mig?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag undrar en sak, jag är jäkla sugen på att köpa spelet redan nu istället för att vänta på en EU-version... Men kommer man sen kunna spela den Nord Amerikanska versionen på EU-servrar eller kommer man måste köpa EU-versionen då?

Permalänk
Medlem

Vad gör du med 50 extractors?
Det kostar att ligga på topp
Behöver mycket resources.

Mitt tips:

När du startar - BLI ALLT. Köp ALLA professions. När du sedan får ont om skill-points - börja radera det du inte har någon användning för. Själv är jag Artisan/Weaponsmith men även Marksman/Pistoleer + Scout. Scout kommer att åka först... men är en rolig sidosyssla under tiden.

Jag undrar en sak, jag är jäkla sugen på att köpa spelet redan nu istället för att vänta på en EU-version... Men kommer man sen kunna spela den Nord Amerikanska versionen på EU-servrar eller kommer man måste köpa EU-versionen då?

Drar man paralleller till EverQuest (som är Sony/Verant) så kommer man kunna spela utmärkt på en Europeisk server (i EQ kunde man även emmigrera med sin gubbe om man ville). Köper man dock EU versionen - är det inte säkert det går att köra på US-servrar (så var det med Planes of Power till EQ).

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Till er som inte köpt spelet än, vänta några månader innan ni köper det, ni kommer inte att ångra er.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mast
Till er som inte köpt spelet än, vänta några månader innan ni köper det, ni kommer inte att ångra er.

vänta tills tillägget kommer som man kan åka omkring i rymden och prylar....

Permalänk

Re: StarWars Galaxies!?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThanGhil
Någon som vet om det kommer till Europa snart?
Eller måste man köra på USA serverar?
Var isåfall kan man beställa SWG till ett hyggligt pris utan att bli rånad av tullen?

spelade betan idag,hyffsat bra vill jag lova.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darfen
vänta tills tillägget kommer som man kan åka omkring i rymden och prylar....

inte de jag menade, för de lär ta ett väldigt långt tag, de är alla buggar jag pratar om. dom förstör allting.

Permalänk
Medlem

Re: Re: StarWars Galaxies!?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
spelade betan idag,hyffsat bra vill jag lova.

Funkar den fortfarande?

Visa signatur

Permalänk

ja varför skulle den inte funka?körde på en polares dator så inte vet jag,men där funkade det iaf.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

ja varför skulle den inte funka?körde på en polares dator så inte vet jag,men där funkade det iaf.

tja, eftersom spelet har släppts tänkte jag att man inte borde kunna spela med betan.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

tja, eftersom spelet har släppts tänkte jag att man inte borde kunna spela med betan.

jaha,ok,men jag lirade iaf det på polarns dator,sen vet inte jag va han har myglat i för att det ska kunna fungera om det nu inte ska gör det som du säger,men bra var det iaf.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

jaha,ok,men jag lirade iaf det på polarns dator,sen vet inte jag va han har myglat i för att det ska kunna fungera om det nu inte ska gör det som du säger,men bra var det iaf.

Säker på att det inte var hela spelet då eller vad?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

inte de jag menade, för de lär ta ett väldigt långt tag, de är alla buggar jag pratar om. dom förstör allting.

Så är det alltid med MMORPGs. EQ/AC/AO var horribla (för att inte snacka om det värdelösa Entropia). SWG är faktiskt inte så farligt. Små grejor hit och dit. Jo jag blev av med hela mitt stora hus + innehåll, det var inget kul och jag grät blod, but that's life...

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Säker på att det inte var hela spelet då eller vad?

hmm,jag vet inte,kan kan det ha varigt,men han sa att det var betan.frågade inte så mycket,höll tyst och njöt av spelet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Så är det alltid med MMORPGs. EQ/AC/AO var horribla (för att inte snacka om det värdelösa Entropia). SWG är faktiskt inte så farligt. Små grejor hit och dit. Jo jag blev av med hela mitt stora hus + innehåll, det var inget kul och jag grät blod, but that's life...

exakt, blev också av med mitt hus, och pågrund av det kan jag inte göra så mkt mer, mitt inventory är fullt och jag vill inte slänga/sälja nånting så jag sitter bara och väntar på mitt hus.

Permalänk
Medlem

Tips: Använda din Factory Input hopper - den går det i mycket skit i. Perfekt "mellan lagring" + Bankfacket.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Tips: Använda din Factory Input hopper - den går det i mycket skit i. Perfekt "mellan lagring" + Bankfacket.

Så husen funkar inte nu alltså?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

joda, det ar bara det att vissa har "tappat" sina hus.

Typ som om det sprang ett troll och skrev om alla invetorys varje natt.

Själv hade jag 4000 (typ) credits extra när jag loggade på idag Vet inte var de kommer ifrån eller hur jag fick dem. Men dar låg de "in cash" och såg riktigt trevliga ut.

Permalänk
Medlem

Jag var tvungen att hosta upp 14000 ore till ett nytt hus. Det var inte kul, men man överlever. Jag tröstade mig med att göra en 150-330 Bowcaster. Rätt kul grej att skjuta Gubbur med

Det finns buggar i spelet (mest enerverande är att fabrikerna måste re-deed:as efter varje batch) men i stort är jag rätt nöjd.

Visa signatur