Jag går inte mot någon spelarbas, jag säger som det är.
Vart hittar du att jag sa att 20Hz inte har någon skillnad mot 144 Hz/fps?
Återigen och ännu en gång så menar jag att tickraten är 128, då får du inte mer information till din klient/din skärm bara för att du ökar din Hz/fps över den, som exempel 144 -> 240 -> 360Hz.
Detta är lika enkelt att räkna ut som 1+1, det är fysiskt omöjligt att få mer information helt enkelt.
Du får ingen ny information att uppdatera på din skärm = duplicerade bildrutor av samma information som är överflödig = ingen fördel.
Du och andra kan vrida på det hur ni vill, helst inte med siffror som jag aldrig nämnt ( blir jobbigt för dig att förklara det ), ovanstående förändras inte för det.
Nämnde aldrig BF, Apex eller Fortnite, ta inte med dem då de fungerar på ett helt annat sätt med variabel tick rate bland annat.
Nu handlar det specifikt om "Bästa gamingskärmen CS GO", 99% av spelarbasen är inget du vet om så försök inte ens dra någon majoritet som individ.
Och om 99% av spelarbasen tror att man kan trolla fram mer info till din klient/skärm från 128 uppdatering per sekund genom att öka fps/Hz över det antalet så har 99% fel, för att fysikens lagar säger så.
Det roliga är att vi inte ens tar hänsyn till nätverkets fördröjning, det blir ännu mindre relevant med uppdateringsfrekvens efter den ekvationen, men visst, kör på 600 fps.
Kom med något som motbevisar det istället för "Men snälla rara" eller som tidigare "Dude" som förklaring så kan vi diskutera, annars kan ni sluta sprida missvisande information som inte håller i verkligheten.