Permalänk
Livsnjutare 😎
Nytt bud: 1 501 kr Går det att lägga ett lägre bud än vad högsta budet är ?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 69 420 kr
Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

För er som det inte fungerar för, kan ni dubbelposta, det vill säga trycka på "Lägg bud" två gånger. Alltså ytterligare en gång efter att sidan refreshats?

Det verkar ha funkat.

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Livsnjutare 😎

Borde läggas in en spärr mot att kunna lägga lägre bud än just nu högsta budet... eller tänker jag fel ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

För er som det inte fungerar för, kan ni dubbelposta, det vill säga trycka på "Lägg bud" två gånger. Alltså ytterligare en gång efter att sidan refreshats?

Fungerar ej. Rutan blir blank när sidan refreshas så går inte trycka lägg bud två gånger utan att skriva in budet igen och då händer likadant. Ingenting.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av andreas_dock:

Borde läggas in en spärr mot att kunna lägga lägre bud än just nu högsta budet... eller tänker jag fel ?

Vi tänker att vi vill tillåta det ändå, dock så är det ju högsta budet som syns i själva annonsen sedan, inte senaste.

Anledning är att folk kan hoppa av, säljaren kanske prioriterar någon som budat 1% lägre men bor i dörren intill o kan göra upp affären ikväll osv.

Så hellre att man tillåter det och säljaren ignorerar det än att vi blockerar. På så vis kan folk inte sabotera andras annonser genom att lägga tokiga bud etc heller.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Jag kommer hit efter post med fälten tomma så det finns inget bud att "återposta".
https://www.sweclockers.com/marknad/205153-marknad-2-0

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Får du något felmeddelande?
Ser det ut som om sidan refreshas eller något annat som händer eller bara kommer du inte vidare?

Och blir bud eller kommentar rödmarkerade?

Sidan laddas bara om och inget händer, testat flera olika gånger... Funderade först på om det var en "måste bjuda" visst pris över logik, men det verkar ju ta emot alla bud oavsett pris enligt utsago!

Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxizor:

Sidan laddas bara om och inget händer, testat flera olika gånger... Funderade först på om det var en "måste bjuda" visst pris över logik, men det verkar ju ta emot alla bud oavsett pris enligt utsago!

Samma för mig. Har testat både senaste Firefox och Chrome.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Fungerar till 100% inte (Safari iOS)

Inget ifyllt i rutorna när sidan laddar om och inget bud eller inlägg i tråden existerar...

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 338 kr

Gick när jag la budet två gånger, alltså direkt efter första då sidan "refreshats"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Funkar inte att buda, kommer bara till annonsen igen.
Edit: Firefox 93.0 (64-bitars)

Visa signatur

*5800X|B550M|64GB|RX7800XT|GX750W|Core V21|280AIO|2TB+2TB|1440p 240Hz

AMD Ryzen 7 @4,95GHz|Gigabyte Aorus Elite(rev1.3)|Corsair 2x32 LPX Vengeance 2666C16 @3600C20|Asus DUAL OC @990mV, 3,2/2,6GHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 4.0x4 Samsung 980 Pro 7000/5100 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Seagate 1TB i RAID 0|Acer Nitro XV272Uz 27" IPS 270Hz @240Hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenrisulvfan:

Funkar inte att buda, kommer bara till annonsen igen.

Jepp, samma här.
Brave, version 1.30.89 Chromium: 94.0.4606.81

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av UndaC:

Vi tänker att vi vill tillåta det ändå, dock så är det ju högsta budet som syns i själva annonsen sedan, inte senaste.

Anledning är att folk kan hoppa av, säljaren kanske prioriterar någon som budat 1% lägre men bor i dörren intill o kan göra upp affären ikväll osv.

Så hellre att man tillåter det och säljaren ignorerar det än att vi blockerar. På så vis kan folk inte sabotera andras annonser genom att lägga tokiga bud etc heller.

Låter vettigt när du förklarar det på detta viset
In med det nya, ut med det gamla.

Jag gillar't!

Visa signatur

Permalänk
Nytt bud: 300 000 kr Hej
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 10 000 kr Valuta är WON inte SEK

Ser riktigt snyggt ut!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 123 456 kr asd

Edit: Ville ej fungera först. Tvingad uppdatering av sidan fungerade inte heller.
Av oklar anledning var allt förifyllt (Samma som jag fyllde i tidigare) när jag klickade marknad och in på annonsen igen.
Testade skicka igen och det fungerade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av herrfisken:

300 000 kr Hej

Ovanstående bud (och text) var förifylld när jag gick in på annonsen. Sen uppdaterade jag och de försvann.

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Det ser ut som att vi har ett cache-relaterat problem i formuläret, ifall ni ser bud ni själva inte lagd. Vi håller på att felsöker ärendet.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 000 kr 100000

För att få in detta budet så refreshade jag sidan några gånger efter att jag lagt budet (som inte gick igenom utan endast tog mig tillbaka till annonsen). Sen backade jag tillbaka. Då var budet fortfarande ifyllt. När jag la budet den gången så gick det igenom.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 315 000 kr UndaC made me do it
Permalänk
Medlem

Jag verkar inte kunna lägga bud.
Testade i Edge ifall det var något addon i Firefox som strulade, men det gör ingen skillnad.
Har även testat med maxbud som rutan tillåter vilket är (999999).

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 333 333 kr 33

edit: fungerade att dubbelklicka

Permalänk
Medlem
Skrivet av ELF:

Testade i Edge ifall det var något addon i Firefox som strulade, men det gör ingen skillnad.

Jag fick din ’999999’ i bud-rutan, men inget meddelande

Något är sjukt skumt här @jreklund

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 333 369 kr Lul
Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 420 070 kr Missade visst
Permalänk
Medlem
Skrivet av ELF:

Skrivet av kino:

333 333 kr 33

edit: fungerade att dubbelklicka

Lool. Enkelklick bara laddade om sidan. Dubbelklick fungerade.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

420 070 kr Missade visst

Nu fick jag igenom ett bud till slut, men ingen aning om hur jag lyckades

Skrev in samma som många gånger förr, tryckte på skicka, sidan laddades om, texten var fortfarande ifylld, klickade skicka igen, då gick budet igenom

... @jreklund

Permalänk
Inaktiv
Nytt bud: 444 444 kr En liten donation
Permalänk
Festpilot 2020, Antiallo
Nytt bud: 6 969 kr Går det lägga ett lågt bud?
Visa signatur

| PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin