Externa Usb hårddiskar syns inte efter uppdatering av Windows 10

Permalänk
Medlem

Externa Usb hårddiskar syns inte efter uppdatering av Windows 10

Minna USB minnen på USB stickor syns efter uppdatering med innehållet men inte mina externa hårddiskar som oxå ansluts via USB däremot syns att de är anslutna men inget innehåll. Har gjort systemåterställning till tidigare återställningspunkt vilket inte hjälpt.
Tacksam för tips om detta/Vänligen Martin

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av dondandy:

Minna USB minnen på USB stickor syns efter uppdatering med innehållet men inte mina externa hårddiskar som oxå ansluts via USB däremot syns att de är anslutna men inget innehåll. Har gjort systemåterställning till tidigare återställningspunkt vilket inte hjälpt.
Tacksam för tips om detta/Vänligen Martin

Har du startat om datorn med avstängda diskar (bruten ström) och provat koppla in diskarna efter att datorn startat ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Externa Usb hårddiskar syns inte efter uppdatering av Windows 10

"Har du startat om datorn med avstängda diskar (bruten ström) och provat koppla in diskarna efter att datorn startat ?"

Ja detta har jag oxå provat utan resultat.