Permalänk

Ipad

Hej! Råkade tappa grabbens surfplatta, tänkte se om någon i Stockholm har en Ipad som bara ligger och kan sälja för symbolisk summa?

Når mig lättast på sms. 0736009904

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, 32gb Corsair Vengeance PRO, Powercolor Radeon RX7800XT Red Devil Limited Edition.

Permalänk

Om du ändrar dig har jag en iPad Air till salu. Dock bor jag inte i Stockholm.

Eller du kanske är ute efter en nyare iPad?

Permalänk
Skrivet av iEightyNine:

Om du ändrar dig har jag en iPad Air till salu. Dock bor jag inte i Stockholm.

Eller du kanske är ute efter en nyare iPad?

Ända kraven jag har är väl att den ska ha lightning kontakt och kan ha Netflix.. Nästan omöjligt o få tag på gamla 30 pin

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, 32gb Corsair Vengeance PRO, Powercolor Radeon RX7800XT Red Devil Limited Edition.

Permalänk

Netflix kräver att enheten kör iOS 14. Min kan bara köra iOS 12. Då är den nog inte intressant för dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraggle1988:

Ända kraven jag har är väl att den ska ha lightning kontakt och kan ha Netflix.. Nästan omöjligt o få tag på gamla 30 pin

Jag har också Ipad Air hemma som ovan, den fungerar för netflix samt har lightning kontakt.
Visserligen rätt gammal nu så förvänta dig inte 13h batteri osv, men täcker "dina krav" ändå

Ville bara informera om att Fraggle1988's ipad täcker dina krav

Permalänk
Medlem

Såg nu att jag hade en gammal version av Netflix som jag kunde vara inloggad på men inte titta på...

Permalänk
Skrivet av Troberg:

Såg nu att jag hade en gammal version av Netflix som jag kunde vara inloggad på men inte titta på...

Vad vill du ha för Ipaden?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av iEightyNine:

Netflix kräver att enheten kör iOS 14. Min kan bara köra iOS 12. Då är den nog inte intressant för dig.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Fraggle1988:

Jag kan tänka mig 300 kr + frakt.

Permalänk
Skrivet av iEightyNine:

Jag kan tänka mig 300 kr + frakt.

Det är inte så att du i närheten av Stockholms trakten? Eller snackar vi andra sidan landet? Jag ska mot Strängnäs hållet i helgen.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Fraggle1988:

Det är inte så att du i närheten av Stockholms trakten? Eller snackar vi andra sidan landet? Jag ska mot Strängnäs hållet i helgen.

Sorry! Nästan så sydligt du kan komma.

Permalänk
Skrivet av iEightyNine:

Sorry! Nästan så sydligt du kan komma.

Typiskt!!

Visa signatur