Permalänk

Samsung 860 EVO 1TB SSD

Är använd. Kommer med en SATA kabel.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

650:- + frakt

Permalänk
Medlem

crystaldisk info?

Permalänk
Medlem

Finns det någon s.m.a.r.t - info? 650 kr och hämtar.

Permalänk
Skrivet av root123:

650:- + frakt

Jag kan för 700 plus frakt.

Permalänk
Skrivet av Buulaa:

crystaldisk info?

Nej tyvärr.

Permalänk
Skrivet av Edgar:

Finns det någon s.m.a.r.t - info? 650 kr och hämtar.

Jag har ingen sådan information tyvärr. Jag kan för 700 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av heterjagolle:

Jag kan för 700 plus frakt.

OK, 700 plus frakt för SSDn

Permalänk
Skrivet av root123:

OK, 700 plus frakt för SSDn

Okej, det blir bra. Du får skicka mig din adressinfo och liknande.

Permalänk

Jag gjorde ett misstag då jag inte har kollat på baksidan på den här SSDn sen typ 2020 så jag blandade ihop den med en 870. Ifall någon fortfarande är intresserad så tar jag nu 650 för den istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av heterjagolle:

Jag gjorde ett misstag då jag inte har kollat på baksidan på den här SSDn sen typ 2020 så jag blandade ihop den med en 870. Ifall någon fortfarande är intresserad så tar jag nu 650 för den istället.

Jag bjuder 500 och kan hämta i morgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av heterjagolle:

hmm synd, tack dock för att du klargjorde det innan. 860 evo är ungefär som 870 qvo och qvo 1 tb ny + 3 år garanti, går för under 900:-.

Verkar vara svårt att ha koll på SSD-modeller på Sweclockers ... samma förra gången jag försökte köpa en 870 evo (annan säljare), helt plötsligt var den en 870 qvo som fanns i lådan jag öppnade.. men då var affären redan genomförd och orkade inte returnera.

Permalänk
Skrivet av varget:

Jag bjuder 500 och kan hämta i morgon.

Det funkar. När kan du hämta den? För mig skulle det funka bättre lite senare mot kvällen.

Permalänk
Medlem

Finns den kvar?

Permalänk
Skrivet av Edgar:

Finns den kvar?

Det gör den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av heterjagolle:

Det funkar. När kan du hämta den? För mig skulle det funka bättre lite senare mot kvällen.

PM

Permalänk

Annonsen är avslutad