Drömmen blev sann, ett nytt logitech dinovo edge tangentbord.

Permalänk

Drömmen blev sann, ett nytt logitech dinovo edge tangentbord.

Hej SC :D!

Jag köpte en bostadsrätt nyligen och fick en fråga av säljaren, vill du ha det här? och ett nyskick dinovo edge tangenbord. Han hade använt det några veckor sen tappat bort dongeln.

Spånade runt lite här på forumet innan detta inlägg, men hittade inte riktigt fakta vad man behöver för skaka liv i detta igen.

En ny blåtand mottagare naturligtvis, Och att dinovot inte är spärrat till just en dongel var ju skönt.

Men vilken ska man köpa? När man köpt den hur är det man pairar dom?

Otroligt glad och tacksam nu, gamla goa minnen som kommer till liv. Edget är ju absolut det snyggaste och bästa tangentbord som gjorts!

Mvh Hangman

Permalänk
Medlem
Skrivet av hangman88:

Hej SC :D!

Jag köpte en bostadsrätt nyligen och fick en fråga av säljaren, vill du ha det här? och ett nyskick dinovo edge tangenbord. Han hade använt det några veckor sen tappat bort dongeln.

Spånade runt lite här på forumet innan detta inlägg, men hittade inte riktigt fakta vad man behöver för skaka liv i detta igen.

En ny blåtand mottagare naturligtvis, Och att dinovot inte är spärrat till just en dongel var ju skönt.

Men vilken ska man köpa? När man köpt den hur är det man pairar dom?

Otroligt glad och tacksam nu, gamla goa minnen som kommer till liv. Edget är ju absolut det snyggaste och bästa tangentbord som gjorts!

Mvh Hangman

https://www.elgiganten.se/product/tjanster-tillbehor/kablar-a...

Permalänk
Medlem

Kommer inte att funka. Dinovo går endast på blåtand. Till TS, valfri blåtandsadapter bör funka. Kanske kan vara klokt att se om du får liv i det först genom att koppla mot en laptop eller nåt annat som har blåtand.

Permalänk
Medlem

Ring Logitech supporten. Många gånger då jag hört av mig dit så har dom hjälpt mig med bravur. Dom kanske skickar dig något gratis dessutom

Grattis till ett grymt tangentbord

Visa signatur

KONSOL: Playstation 5
SKÄRM: Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV
GAMING PC: i5-13600KF / Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Pulse Gaming OC / Gigabyte Z790 UD AX / Corsair Vengeance RGB EXPO 32GB 6000Mhz DDR5 / ADATA XPG GAMMIX S70 BLADE 2TB / Corsair iCUE H100i Elite Capellix XT / Corsair RM1000x Shift 1000W / Corsair 3000D RGB
GAMING LAPTOP: Razer Blade / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk

Logitech gav mig en ny blåtands mottagare till mitt headset jag råkade krossa vid flytten (satt kvar i usb i fram på chassi), nytt kom inom 5 dagar

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop