SweClockers utser årets spel 2022 – omröstning

Permalänk
Medlem
Skrivet av roxkz:

Min steam replay säger ~600 timmar.

Då är det ju rätt imponerande om det inte fanns något spel som stack ut mot de andra. Att vara bäst är ju enbart ett relativt uttryck så årets bästa spel kan ju vara riktigt dåligt, men bättre än övriga spel det året.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Peter:

Då är det ju rätt imponerande om det inte fanns något spel som stack ut mot de andra. Att vara bäst är ju enbart ett relativt uttryck så årets bästa spel kan ju vara riktigt dåligt, men bättre än övriga spel det året.

Han kanske endast spelat äldre spel, och inget som släpptes under 2022?

Visa signatur

Archlinux, Sway och Rust, vad mer behövs?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gräs-Mannen:

Han kanske endast spelat äldre spel, och inget som släpptes under 2022?

Det första inlägget pekar på att så inte är fallet då det vore ett mycket märkligt och otydligt sätt att framföra den poängen.

Permalänk
Avstängd

Stray tycker jag var rätt nyskapande.

Permalänk
Medlem

Har sett lite om Elden Ring, men jag verkar inte ens kunna testa det utan att pröjsa, så det får vara för närvarande.

För de som kan tycka att det är lite snålt, så tror jag att jag knappt spelat något de senaste 10 åren som inte gett dig möjlighet att börja spela spelet och sedan betala för att fortsätta efter viss nivå eller liknande... Fast jag måste nog erkänna att Assassins Creed var nog köpe-spel men det hade några år på nacken så priset var nedsatt till typ 200 och man fick lite DLC på köpet.

Fast ser nu att de redan sänkt priset från 660 till 470 enligt valutaomräknaren.

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Homdax:

Har sett lite om Elden Ring, men jag verkar inte ens kunna testa det utan att pröjsa, så det får vara för närvarande.

För de som kan tycka att det är lite snålt, så tror jag att jag knappt spelat något de senaste 10 åren som inte gett dig möjlighet att börja spela spelet och sedan betala för att fortsätta efter viss nivå eller liknande... Fast jag måste nog erkänna att Assassins Creed var nog köpe-spel men det hade några år på nacken så priset var nedsatt till typ 200 och man fick lite DLC på köpet.

Fast ser nu att de redan sänkt priset från 660 till 470 enligt valutaomräknaren.

Du kan ju alltid köpa det på steam, köra det 2 timmar och ångra köpet och få pengarna tillbaka.
Väldigt smidigt i min mening

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Du kan ju alltid köpa det på steam, köra det 2 timmar och ångra köpet och få pengarna tillbaka.
Väldigt smidigt i min mening

Har sett det. Alldeles för kort tid. Jag spelar långsamt och noggrant, ja inte i World of Warships kanske. Hinner knappt lära mig hur tangenterna funkar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Camel_Dancefloor:

Elden ring. Fast Bloodborne var bättre.

Detta är korrekt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |