Permalänk

Tangentbord Xtrfy K4 som strular

Hej! Min sons tangentbord och mus har slutat fungera som det ska.
Han laddade hem ett spel som han spelade med handkontroll från PS4 sen efter ett tag så slutade alla tangenter utom € och någon mer att funka. Det går inte att scrolla med musen heller.
Efter omstart så slutade ctrl, shift, alt bla funka.

Provade att byta tangentbord med hans bror som har ett likadant men det hjälpte inte.

Eftersom jag kan typ noll om datorer så undrar jag om någon har något tips eller är det kanske virus?

Permalänk
Medlem

Jag har spillt på mitt K4 och fått problem. Så kolla om något sånt hänt? Jag har spillt på en hel del tangentbord i mina dagar och aldrig haft ett tangentbord som varit så känsligt för lite spill som Xtrfy K4.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Skrivet av Tenkai Star:

Jag har spillt på mitt K4 och fått problem. Så kolla om något sånt hänt? Jag har spillt på en hel del tangentbord i mina dagar och aldrig haft ett tangentbord som varit så känsligt för lite spill som Xtrfy K4.

Kom på att vi bytte tangentbord med hans bror som har ett likadant men det hjälpte inte

Permalänk
Medlem

Låter som att det är usb-portarna på datorn / något i operativsystemet,typ överspänningsskydd. 🤷 Har du prövat andra portar?