Permalänk

Dammfilter Lian Li O11 XL

Hej,

Jag saknar dammfilter till botten på mitt chassi. Har varit i kontakt med Inet och dem hänvisa mig till Lian li. Jag har mailat Lian Li och deras support men inte fått något svar från dem, väntat 1-2 veckor nu.

Någon här på forumet som vet vart man kan köpa ett nytt filter? I värsta fall så får jag ta filtret från toppen och sätta i botten istället, dock osäker på om det passar och täcker hela botten.

Permalänk
Medlem

Finns tredjepartsfilter, men inte direkt prisvärt kanske. Kommer troligen inte vara utdragbart som originalfiltret heller.

Visa signatur

Ryzen 3600 | ASUS X470-F | 16GB B-die | GTX 1070

Permalänk
Skrivet av fragande:

Finns tredjepartsfilter, men inte direkt prisvärt kanske. Kommer troligen inte vara utdragbart som originalfiltret heller.

Tack har bara hittat liknande som går att beställa från Tyskland eller Holland och det skulle bli ännu dyrare med frakt och valutakursen.

Detta kanske är bästa alternativet för närvarande även om jag gärna hade hittat ett original.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bruna Baronen:

Tack har bara hittat liknande som går att beställa från Tyskland eller Holland och det skulle bli ännu dyrare med frakt och valutakursen.

Detta kanske är bästa alternativet för närvarande även om jag gärna hade hittat ett original.

Förstår det. Är nog bara hoppas att Lian Li har det tillgängligt som reservdel i sådana fall gissar jag.

Visa signatur

Ryzen 3600 | ASUS X470-F | 16GB B-die | GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bruna Baronen:

I värsta fall så får jag ta filtret från toppen och sätta i botten istället, dock osäker på om det passar och täcker hela botten.

Har du utblås i toppen behöver du ju inte ha filter i toppen. Det bara hindrar luften att komma ut ändå.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros