Får INTE micken att funka i Cs

Permalänk
Avstängd

Får INTE micken att funka i Cs

Hur ska jag göra för att få micken att funka i Cs? Har provat med bind "K" "+voicerecord" men detta funkar inte heller någon som vet vad jag ska göra? Är i desperat behov av hjälp!

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem
Citat:

"Add the lines voice_enable "1" and voice_loopback "1" to your autoexec.cfg file in notepad for the appropriate mod (e.g. \cstrike\autoexec.cfg). If the file doesn't exist, create one, or you can simply enter the commands at the console.
Turn up the playback and recording levels in Half-Life under Multiplayer > Customize.
Bind a key to voice communication under Configuration > Controls.
Join a game!"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av (sic)reaper

Provade det funkade så jag vet inte vad jag ska göra så! Den vill inte ta min "binding" i configurations/controls

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

funkar micen i windows då ?..

Permalänk
Medlem

Annars kan du ta och kopiera autoexec.cfg från Tfc mappen och lägga in den i cstrike, och sen bara adda raderna...
Jag litar aldrig riktigt på consolen..

EDIT: Kolla så inte config filen är skrivskyddad...

EDIT2: Kan nån snäll moderator ta bort inlägget över... Det blev lite fel..

Permalänk

Vad bra

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av (sic)reaper
Annars kan du ta och kopiera autoexec.cfg från Tfc mappen och lägga in den i cstrike, och sen bara adda raderna...
Jag litar aldrig riktigt på consolen..

EDIT: Kolla så inte config filen är skrivskyddad...

EDIT2: Kan nån snäll moderator ta bort inlägget över... Det blev lite fel..

Det kan du nog göra själv. Tryck på "Ändra" och sedan Kryssa i rutan högt upp på sidan (ovan ditt namn) och clicka sedan på "Radera nu" till höger på sidan.

OnT: Fungerar micken i windows?

Edit: fixade lite

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Re: Får INTE micken att funka i Cs

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjRaven
Hur ska jag göra för att få micken att funka i Cs? Har provat med bind "K" "+voicerecord" men detta funkar inte heller någon som vet vad jag ska göra? Är i desperat behov av hjälp!

Gapa som en jävla stolle så kanske cs polarna hör det runt om i världen