Söker delar till testbänk mobo+cpu+ram etc

Permalänk

Söker delar till testbänk mobo+cpu+ram etc

Hej, tänkte nu bygga ihop en liten testbänk, mest dels för grafikkort. Så det jag söker är:

Moderkort+cpu+ram, helst om ni har ett paket som funkar tillsammans, föredrar att processorn har integrerad grafik.

Ett nätagg, runt 750w, behöver inte vara modulärt

En billig testbänk eventuellt? Tycker dom är lite väl dyra nya, så om någon har något hemma-bygge eller liknande kan det vara intressant också

Sen sist eventuellt en billig kylare som är lätt att montera av och på

Kan mötas upp i Sthlm eller stå för frakten.

Tack på förhand!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Hedersmedlem

Är du ute efter i princip vad som helst med en PCIE-x16 (och igpu) eller några närmare krav på specs?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Vill nog inte ha allt för gamla grejer, ska ändå vara något modernt tänker jag

Permalänk

Tja
Har en Lian Li PC-T80 Aluminium Test Bench nästan komplett saknas den övre delen för fläktar/radiator
den finns i Hallunda

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Medlem

Vill du ha ett 3d-printat "chassi" hör av dig så förmedlar jag kontakt. En släkting gjorde det åt mig 🙂

Permalänk
Skrivet av killersplace:

Tja
Har en Lian Li PC-T80 Aluminium Test Bench nästan komplett saknas den övre delen för fläktar/radiator
den finns i Hallunda

Känns lite väl stort tyvärr! Men tack ändå

Permalänk

Hej,

Har Phobya WaCoolT Benchtable, i nyskick nedpackad i orginallådan.
https://www.youtube.com/watch?v=N-hHuQ7TCWo