Hur många skärmar har ni spräckt genom åren?

Permalänk
Skrivet av bog11:

Troligtvis att han gjort det efter jobbet, men skrev en amerikansk förkortning.

Aha, det var en förkortning på utrikiska och inte svenska.
Tack

Permalänk
Medlem

Har haft Samsung i väldigt många år och har aldrig spräckt skärmen eller fått nån spricka, trots många tapp i golvet. Nu är det inte så att jag tappar mobilen ofta alls. Men genom åren blir det väl ett antal gånger att det händer.

Permalänk

En enda gång, på en Iphone 14 tror jag det var. Kom hem från krogen askalas och av någon anledning bestämde jag mig för att kasta telefonen från hallen till soffan i vardagsrummet, missade och den slog i betonggolvet och skärmen sprack.

Det roliga är att bindningstiden och betalningen på den hade precis gått ut och jag hade bestämt mig för att behålla den istället för att teckna en ny direkt men mitt undermedvetna ville tydligen ha en ny telefon.

Visa signatur

Fractal Design North XL | AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS ROG Strix X870E-E Gaming WiFi | MSI GeForce RTX 5080 Gaming Trio OC | G.Skill DDR5 6000MHz CL30 Flare X | Arctic Liquid Freezer III Pro 360 | Seasonic Focus GX 1000W | Kingston Fury Renegade G5 2TB | 27" Alienware AW2723DF Nano IPS QHD 280 Hz | Logitech Pro X Superlight 2 | SteelSeries QcK Performance XL Balance | Corsair K70 Core RGB MLX Red | Fractal Design Scape Dark

Permalänk
Medlem

Inga! Och då ska det tilläggas att jag levt ett vilt liv vid sidan om den nördiga delen som fick mig att regga mig på Sweclockers för 25år sedan. 😉
Det är ytterst sällan som jag inte fortsatt använda mobilen ett par år till efter abbonemanget gått ut innan jag uppgraderar.

Men sen känner jag till andra i bekantskapskretsen som sällan har sina nya mobiler mer än en månad innan dom får en stor spricka över skärmen. Märkligt det där 😎

Visa signatur

"- Du, kan jag ringa upp dig senare. Det är någon idiot i toabåset bredvid
som sitter och svarar på allt jag säger till dig."

Permalänk
Medlem

Inte en enda skärm, men jag hade någon iphone med spräckt baksida. Jag tror det var i någon form av härdat glas, som aldrig egentligen behövde åtgärdas. Annars är jag väldigt försiktig med mina telefoner.