Corsair One och Lenovo ThinkStation P340

Permalänk

Corsair One och Lenovo ThinkStation P340

Hej,

Här kommer lite garderobs rensning. Jag säljer två stycken datorer som jag inte använder längre och bara står och samlar damm.
Corsair one (Se spec nedan) fungerar bra och är väldigt tyst. men har vid några tillfällen krånglat vid omstart då den har låst sig i startläge. Men har startat som vanligt vid nästa start.
Lenovon (Se spec nedan) köpte jag för några månader sen för att ha som jobb och speldator. Enligt Lenovos produktblad ska den kunna ta ett grafikkort upp till 265W. Men jag inser nu att det är ett projekt någon annan får göra.

Jag tänker köra budgivning på båda datorerna. Jag förbehåller mig rätt att sälja till vem jag vill eller eventuellt inte sälja alls.

Corsair One
Processor: Intel Core™ i7 7700K
Graphics Card: NVIDIA GEFORCE GTX 1070 8GB
Memory: 16GB CORSAIR VENGEANCE LPX
Storage: Crucial MX500 500GB SSD + WD Green 240GB SSD
Motherboard: Custom MSI Z270 Mini-ITX
OBS ingår inte antenner

Lenovo ThinkStation P340
Processor: Intel Core™ i9-10900K
Memory: 32GB
Storage: 512GB M.2 SSD
PSU: 500W Platinum

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, köper gärna processorn i lenovo thinkstation i9-10900k för 1500kr + frakt. Mvh /Peter

Permalänk
Skrivet av lePete:

Hej, köper gärna processorn i lenovo thinkstation i9-10900k för 1500kr + frakt. Mvh /Peter

Nja, I första hand vill jag försöka sälja datorn komplett.

Permalänk
Medlem

Hej.
Sonen är på jakt efter uppgraderingar till en nyare och bättre dator, så jag hjälper honom att lägga ett bud på din Lenovo P340 Thinkstation.

Vi ger dig ett bud på 3200kr + fraktkostnaden.
(Jag har ingen aning om detta är ett rimligt bud - det får du avgöra. Vi är seriösa köpare och krånglar aldrig = )

Mvh,
Dennis

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 200 kr Lenovo P340
Gå till annonsen för att lägga ett bud.