Permalänk
Medlem

Diverse komponenter

Tjena! hoppas att allt är bra med er!

Jag ska göra om lite grann med mitt bygge och kommer att få några delar över.

Det som jag kommer få över är detta:

Kvitto och Garanti finns:
Lian Li A3 mATX Svart
Gigabyte B850M Aorus Elite Wifi6E ICE
Kingston Fury Beast Black 32 GB (2x16GB) 6000 mhz CL30
Thermalright Frozen Edge 360 Black AIO (Fläktar utbytta till NF12x25 Chromax Finns inte kvitto eller garanti på Noctua fläktarna. Original fläktar finns kvar som är oanvända)

Kvitto och garanti finns ej:
Noctua NF-A12x15 Chromax 3 st (bottom intake)
Noctua NF-A12x25 Chromax 4 st (1st rear exhaust, 3 st på AIO)
SF750 med blandade ström kablar OBS! inte nya modellen. (Custom från cablemods från tidigare bygge och en färgad vitsvart kabel som behövde använda till mitt 4090)

Det som skulle återstå för att det ska bli komplett är:

CPU
GPU
SSD

Har inte hunnit bygga om helt hemma just nu så kan tyvärr inte skicka bild på enskilda komponenter för tillfället.

Säljes gärna allt i samma paket.
Säljer till vem jag vill, hur jag vill, om jag vill osv.

Vänligen inga skambud!

Med Vänlig Hälsning,

Arya

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Fraktas paketet eller är det endast avhämtning?

Permalänk
Medlem

Kan du skicka PSU:n?

Visa signatur

| 9800X3D | MSI B650 Tomahawk | 2x16 GB 6400 cl36 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 TUF

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig att dela på det så är jag intresserad av MB och ev PSU beroende på modell (med hämtning).
Har du någon tänkt prisbild?

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem
Skrivet av pigfish:

Fraktas paketet eller är det endast avhämtning?

Jag har kartongen kvar till chassit så skulle kunna skicka hela paketet via den vägen, dock så är jag väldigt osäker ifall aio kan monteras när ingen CPU finns i moderkortet. Om du har koll på det och vet att det är säkert så hojta till!

Skrivet av Rebe1:

Kan du skicka PSU:n?

Om marknaden är svag på hela paketet så kan det tänkas att sälja i delar och skickas

Skrivet av BoilInBagRis:

Om du kan tänka dig att dela på det så är jag intresserad av MB och ev PSU beroende på modell (med hämtning).
Har du någon tänkt prisbild?

Samma svar som ovan och blir smidigare med hämtning (man kan även inspektera den onsite som kanske känns bättre för båda parterna)

Permalänk
Medlem

[quote postid="20997985" userid="330242" name="Sholani"]
Jag har kartongen kvar till chassit så skulle kunna skicka hela paketet via den vägen, dock så är jag väldigt osäker ifall aio kan monteras när ingen CPU finns i moderkortet. Om du har koll på det och vet att det är säkert så hojta till!

Kom ju på att locket/skyddet för CPU hållaren har jag kvar så det borde gå att montera aio över den om jag inte misstar mig.

Då känner jag nog att det blir säkrare att skicka den!

Permalänk

Gigabyte B850M Aorus Elite Wifi6E ICE
Kingston Fury Beast Black 32 GB
1800 hämta

Permalänk

Går det att få lite bilder på Lian Li A3? Är det det vanliga svarta eller det med trä på framsidan? Skick?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stigolito:

Går det att få lite bilder på Lian Li A3? Är det det vanliga svarta eller det med trä på framsidan? Skick?

Tjena,

Nämnde i ärendet att jag har inte möjlighet att ta bilder på komponenterna för tillfället men kommer att lösa det så fort jag har byggt nya minidatorn.

Det är vanliga svarta med svart plastfront (inte valnöt)

Skicket är bra, förmodligen något märke på metallen där man skruvar in radiatorn men inte synligt när alla "plattor" ligger på.

lite damm finns nog också men det kommer jag att blåsa bort med tryckluft.

Permalänk
Medlem

Reserverat paketet till en spekulant via PM. Skulle affären ej bli av så skriver jag i tråden!

Permalänk

bjuder 3000 kr till allt i paketet och hämtar.

Permalänk
Medlem

Bjuder 3500 + frakt