Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Veidit
nu måste man ha flash 6, men min FreeBSD burk har bara flash 5 (via linuxemulering) usch!

"LunarStorm 5 kommer dock fungera bra även utan Flash installerat, men du kommer inte att kunna använda Pejl."

Pejl är nån ny funktion som gör att man ska kunna röstchatta med folk. Du klarar dig säkert bra utan det.

EDIT: Pejl är tydligen nån sorts instant messenger

Permalänk
Medlem

Någonting som vore hett är att införa olika "themes", där användare kan bidra med sina egna themes och får de x antal röster så tas de "i bruk" och användarna kan välja det som standardtheme.

Slipper man höra tjatet om designen iaf :-).

Visa signatur

Xtralarge.se - Minecraft server med betoning på uptime, stabilitet och kvalitet.

Permalänk

Snälla, Lunarstrom är otroligt lamt. Lägg ner

Permalänk

Den nya designen suger totalt, men dom runda hörnen ser bättre ut än dom gamla. Sen att bakgrunden bakom alla rutorna inte är samma som den längst till höger ska vi inte tala om. Den nya designen får hela alltet att verka oseriöst och det tror jag inte att lunarcrew vill, så dom kanske skulle tänka lite när dom gör nästa design. En annan sak är att dom gärna får skrota sina windows-servrar och köra unix eller liknande med perl och php för hela alltet, skulle gå snabbare och vara stabilare, men det förstår dom sig inte på.

Visa signatur

RTFM - vacker sak att säga till folk som ställer dumma frågor

Permalänk

Hoppas det kommer en omröstning på lunar där dom frågar vad vi tycker om designen, så säger alla att den är ful så lägger dom upp resultaten på sin första sida och byter tillbaka.

Visa signatur

Jag måste sluta göra så många " :) "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiX-2k
Hoppas det kommer en omröstning på lunar där dom frågar vad vi tycker om designen, så säger alla nej så lägger dom upp det på sin första sida och byter tillbaka.

Dom kommer rösta JA...

Permalänk

Gillade inte Lunarstorm redan innan, men nu får man ju ont i ögonen också.

Permalänk
Hedersmedlem

Men usch! Nog var färgerna gräsliga förut, men man kunde ha någesånär överblick. Men nu med alla stora fula typsnitt och rundade hörn och allt vad det var så blev det bara värre.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eLightimon
Snälla, Lunarstrom är otroligt lamt. Lägg ner

Snälla, att klaga på andra och tillföra en tråd med sådant inlägg är otroligt lamt!
Lägg ner, sluta klaga för fan.

OnT: Nya designen är rätt hemsk faktiskt, kunde vart bra mycket snyggare. Men målgruppen är väl "fjortisar" och då kanske dom har lyckats. Men som någon sa så skulle det va jäkligt grymt om det gick att införa egna themes osv.

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem

Det blev riktigt fult och dessutom jobbigare att använda.
Tror de att det blir lättare att läsa om fonterna och radavstånden blir dubbelt så stora eller?

Permalänk
Medlem

skulle vilja se er göra ngt bättre.
mkt skit snack från många bara.
lovar att den e bättre å mer anvancerad än ngt en del av er nånsin kommer klara av.

Visa signatur

"Let the children of Zion be joyful in their King. Let them praise His name in the dance...sing unto God, sing praises to His name; exolt HIM that rideth on the heavens by His name JAH, and rejoice before HIM...sing unto HIM a new song; play skillfully with a loud noise..." Selah!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ghostie
skulle vilja se er göra ngt bättre.
mkt skit snack från många bara.
lovar att den e bättre å mer anvancerad än ngt en del av er nånsin kommer klara av.

Den kan vara lika avancerad som ett helt rymdskepp, men det spelar ingen roll i den här diskussionen.

Och även om man inte kan göra snyggare själv så betyder det inte att man inte får anmärka. jag tycker att den nya designen är fulare än den förra och det får jag tycka oavsett om jag är webdesignkung eller inte kan ett skit om hemsidor.