Deus Ex 2 -släppt!!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)

Permalänk
Medlem

Dåliga nyheter om du frågar mig. Demot var inte på långa vägar färdigt... =/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sant jag var också inne och försökte få dom att skjuta upp realesen men nu är det släppt (tror jag har inte kunnat köpa det nånstans än).

Då är det bara att bita i det sura äpplet och komma ihåg att det är nyttigt
Ärligt finns det än idag inga konkurenter till Deus ex1

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Untitled
Dåliga nyheter om du frågar mig. Demot var inte på långa vägar färdigt... =/

Om man följde de "trix" som Ion Storm sedan skrev på sin sida så fungerade det hela riktigt bra.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Detta skall onekligen bli jävligt intressant o se. Hoppas att det BLIR bra nu, annars blir det ett jävla liv på mig. Ett av de få spel jag faktiskt SKALL impotera...

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Vänta till februari eller längre är ju omöjligt fan kan dom inte släppa det överallt på en gång.
Eller först till mig

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Synd att det var så satans krävande... inte speciellt snyggt heller.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem

Det är inte så speciellt snyggt nej. Men följer man tipsen som de lagt upp på sin sida så flyter spelet riktigt fint på min PC iaf. Och senast jag kollade hade jag inte direkt en monstermaskin som den en gång var.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk

Demot var en våldtäkt av ettan, och jag menar inte att det var krävande.

Visa signatur

Om du tycker att det jag skriver är för svårt för dig och att jag använder ord med för många stavelser - svara inte. Du får inte svara. Faktum är att du inte ens får läsa. Gå hem och mata dina getter.

Permalänk
Avstängd

ahhh då tankar man det nu då

Visa signatur

*Cpu: AMD Athlon XP 2200+@2800+* Moderkort: Abit NF7-S Rev 2.0 (233fsb)*Minne:Twinmos Winbond* DDR400@466*Grafikkort: ATi Radeon 9700 Pro*Ljudkort: SB Audigy 2*Hårddisk:Western Digital 120gb*Kylning: Maze 4, Black Ice radiator, Eheim 1024

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tweak Micke

? bra

Visa signatur

System1 Intel i5 3.3 ghz, Corsair Vengeance 4gb 1600mhz, 74 gb Raptor 10k rpm & 3tb USB 2.0, ATI Radeon 6870 1gb, BenQ 24" LCD G2420HD
System2 Intel C2D 2.8 ghz @ 3.2 ghz, 2x2gb DDR2, ATI Radeon HD 4850, 250 gb SATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tweak Micke

Smart skrivet...
Eller inte...

Permalänk
Medlem

Ibland undrar man var alla r*vhål kommer ifrån mellan dom som försöker få trådar låsta och dom som låser dom oskäligt?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

borde inte folk som uppenbarligen skiter i forumets regler bli bannade?

Visa signatur

12:50. Press Return

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hägg
borde inte folk som uppenbarligen skiter i forumets regler bli bannade?

Jo, fixat.

Tillbaka till ämnet nu.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Efter ha spelat demot ordentligt så kan jag iallafall påstå att det lever gott och väl upp till ettan. Dock finns det lite grejer att klaga på men det fanns det i ettan också.

Permalänk
Medlem

Ettan var väldigt bra men inte felfritt.. men ändå ett underbart spel.
Jag har inte spelat demot, bara sett filmen och jag längtar såå tills det kommer på import från webhallen.

Permalänk
Medlem

Jag kommer vänta tills den europeiska verran släpps, förhoppningvis har det släppts patchar då med. Vill inte behöva gå in och ändra i .ini filer för att få alla grafiska godbitar eller ens spelbart. Kommer sakna, lean left, lean right och JC coola brillor och rock.

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Castor Ignorerar du mig eller dylikt?

Permalänk
Medlem

Har inte spelat ettan men jag tänkte ge tvåan en chans när demot kom.. och helvete vad det sög.. tänkte inte ens ta del av de tips som fanns att få för att få det att gå bättre.. det var fult, tråkigt och knappast beroendeframkallande..

Permalänk
Medlem

Det jag har läst på diverse "Skumma" forum så verkar det inte direkt lovande, de har i regel 2 fps med allt maxxat och ca 20 fps när allt är på lägsta. Tydligen så hackar det lika mycket på Xbox, syns tom p åreklamen som de visar i amerikansk Tv...

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0b
Har inte spelat ettan men jag tänkte ge tvåan en chans när demot kom.. och helvete vad det sög.. tänkte inte ens ta del av de tips som fanns att få för att få det att gå bättre.. det var fult, tråkigt och knappast beroendeframkallande..

Fult? Men snälla.

Permalänk
Medlem

Hahaha vilka små barn det verkar finnas här o där. Märks att vissa inte har funnits till så länge. Grafik har inget som helst med spel i sig att göra, det e bara bonus. Jag mena hade man gått efter grafik så hade väl ingen spelat Manic Manison, Ultima Online, SMB mfl. Grafik är inte allt. Dessutom så var det inget fel på demot egentligen. Efter ett tag så kom jag underfund med att de har försökt få spelet att likna Splinter Cell, genom att använda skuggor som hjälpmedel, men visst jag vill ha tillbaka "lean". De andra buggarna ska fixas inom kort

Visa signatur

It's out there
P4C800 Deluxe|2.6@3.2|4x256MbPC3200|2-2-2-5|Club3D ATi Radeon 9800Pro|http://service.futuremark.com/compare?2k1=7108213

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Det jag har läst på diverse "Skumma" forum så verkar det inte direkt lovande, de har i regel 2 fps med allt maxxat och ca 20 fps när allt är på lägsta. Tydligen så hackar det lika mycket på Xbox, syns tom p åreklamen som de visar i amerikansk Tv...

läst precis samma, men vill minnas att 1an hade samma problem när det kom.

kort tid efteråt kom en patch som fixade till FPS osv, eller om det var ett annat spel nåja :/

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]

kort tid efteråt kom en patch som fixade till FPS osv, eller om det var ett annat spel nåja :/

fps problemen har några enkla lösningar den störtsa skillnaden som ingen skrivit upp är attt ställa ner shadow quality till Low så kan man maxa allt annat och fps:en ska smida på...

länk till info om det: http://66.193.119.177/index.php?showtopic=206212

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]

Stämmer det var nått klydd med ettan kommer ihåg att jag inte kunde spela det på mitt nvidia kort tror jag det var, efter patchen flöt det på underbart.

Är det bara på samma inuvativa och sköna nivå som ettan så behöver inte grafiken va nått, f*n jag har längtat efter detta eller liknande spel sen ettan då inga andra spel kommit i närheten sorgligt men sant.

Ett stort tack till Castor som valde att inte stänga tråden Hurray we salut you

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xarion
Jag mena hade man gått efter grafik så hade väl ingen spelat Manic Manison, Ultima Online, SMB mfl. Grafik är inte allt.

öj, snacka inte skit om Maniac Mansion störtskönt spel ju

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xarion
Hahaha vilka små barn det verkar finnas här o där. Märks att vissa inte har funnits till så länge. Grafik har inget som helst med spel i sig att göra, det e bara bonus. Jag mena hade man gått efter grafik så hade väl ingen spelat Manic Manison, Ultima Online, SMB mfl. Grafik är inte allt.

Nej, det är inte allt. Men jag lovar att det skulle bli mycket mer kännsla i spelet med bättre grafik. Så det är klart att det har mer eller mindre betydelse i spel som detta. Hur kräsen man sen är när det gäller grafik är en annan sak. Själv gillar jag riktig maffig grafik med tuffa effekter att uppleva. Själva handlingen bryr jag mig inte så mycket om. Bara man lyckas leva sig in i spelet utan att börja titta på annat än skärmen och gäspa.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

har de fixa storleken på sparfilerna?
Minns att det blev väldigt stora sparfiler i 1:an

Permalänk

Äckliga Unreal (ar) motorerna!!! USCH!

Visa signatur

Apple Mac.