Permalänk
Proffsmoddare

Det kommer det är bara jag som har dragit ner på moddtempot lite, har ägnat mig lite mer åt familen på senaste, ska snart ta ett ryck igen

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Nu har jag läst tråden och jag är mållös. En sak jag inte fattar är hur fan folk har mage att klaga på olika saker på lådan. Det är ju enbart irriterande att läsa, om någon frågar om en åsikt så kan man ju säga vad man tycker men annars är det ju bara taskigt. Fanstastiskt att kunna genomföra ett sånt här projekt i köket och fortfarande ha frun kvar;) Jag slipade plexi i köket och det var inte populärt, och det var bara några täckskivor till mina dvd/cd spelare.

Var köper du uv färgen?

Visa signatur

--

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crx
Nu har jag läst tråden och jag är mållös. En sak jag inte fattar är hur fan folk har mage att klaga på olika saker på lådan. Det är ju enbart irriterande att läsa, om någon frågar om en åsikt så kan man ju säga vad man tycker men annars är det ju bara taskigt. Fanstastiskt att kunna genomföra ett sånt här projekt i köket och fortfarande ha frun kvar;) Jag slipade plexi i köket och det var inte populärt, och det var bara några täckskivor till mina dvd/cd spelare.

Var köper du uv färgen?

Hehe Jag har en mycket förstående fru ska du veta
Uv färgen jag använt har jag köpt på www.ljudia.se

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Händer lite nu, hur går det?

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Några nya framsteg på din galna modd ?

Permalänk
Proffsmoddare

Jag har dragit ner på tempot rätt kraftigt och tar det lite lugnare med moddandet nu men det kommer en liten update snart Har tagit en paus och moddat 2 andra datorer

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

antal watt

Tjenare.
Har kollat igenom tråden, och det tog sin lilla tid.
Måste säga att lådan blir riktigt trevlig. Ska man ha ljus så ska det vara blått

Har en fråga angående ditt nätagg. Hur mycke watt blir det med alla diskar och allt skit i datorn :). Lite nyfiken bara.
Vet inte om denna fråga kommit upp under byggets gång, har inte sett den iaf.

Lycka till med moddningen i fortsättningen.

Visa signatur

AQXDA 2500+ @ 3000+, 8RDA+, 2x256 Twinmos 3200, Radeon 9700 np oklockat.
3DMark2003, PCMark2002, 3DMark2001

Permalänk
Proffsmoddare

jag kör med ett qtech 550watt nätagg

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

väldigt snygg En Modd blir ALDRIG klar du kommer pula en massa med det

Visa signatur

DHW02 rad 10 plats 24
DHW03 rad 24 plats 113

Permalänk
Medlem

Måste bara fråga dig [WP@]Wolverine:

Dina delar där du fäster hdds samt cdrommer, hur ska hålen borras? Alltså med vilka mått? Finns det nån standard på det där lr nåt?

Har precis fått hem plexi (fast det är inte plexi, hette nåt annat, typ poly nånting.. ).. Det är tack vare dig jag ska bygga en låda, du har inspirerat mig i massor!

Permalänk
Medlem

Brutalt bygge

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur gjorde det där på sidan för det var det grymmaste ja set

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yoghurt
Måste bara fråga dig [WP@]Wolverine:

Dina delar där du fäster hdds samt cdrommer, hur ska hålen borras? Alltså med vilka mått? Finns det nån standard på det där lr nåt?

Har precis fått hem plexi (fast det är inte plexi, hette nåt annat, typ poly nånting.. ).. Det är tack vare dig jag ska bygga en låda, du har inspirerat mig i massor!

När jag borrade hålen tog jag bara en standard cdrom och mätte helt enkelt avstånden mellan skruvhålen gjorde samma sak med HD.

ps
Trevligt att höra att mitt bygge har inspirerat, hoppas man får se en logg på ditt bygge här på swec

Haziza

Om du läser tråden så finns all info där.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Tjenis Wolv!

Mycket snyggt bygge detta måste jag säga.. har följt detta rätt bra, från bg eller va man ska säga

mäkta impad av ditt sätt att handskas med gravyr maskinen.. Otroligt snyggt

Hoppas denna tråden får leva vidare o att vi får se lite mer underverk från dig

Ps en fråga bara.. är det du som är på avataren eller? har haft lite funderingar på det där

God job and keep on rocking anyway...

//S

Permalänk
Proffsmoddare

Jag har fått frågan om avataren innan och svaret är JA! det är jag som pryder min avatar

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Huj, jag har nog blivit konverterad till religonen Wolverine så om du vaknar till och känner en massa konstiga tankar så är det bara jag som tillber dig
Otroligt snyggt jobbat, ser fram mot uppdateringar, har en 10 månaders själv så jag vet hur det är med tid
keep up the superb work

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
[B]När jag borrade hålen tog jag bara en standard cdrom och mätte helt enkelt avstånden mellan skruvhålen gjorde samma sak med HD.

ps
Trevligt att höra att mitt bygge har inspirerat, hoppas man får se en logg på ditt bygge här på swec
[B]

Självklart kommer jag lägga upp en logg här på Swec!

Kanske återkommer med mer dumma frågor..

Keep up the good work dude!

Permalänk
Medlem

samma här.

har mer eller mindre ritat upp mitt chassi i sketchup och ligger på span efter plexi med bra pris +komponenter till min vattenkylning

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

Äckligt snyggt! Den där killen har vad som krävs. Starta ett chassi-företag med handgjorda chassin vetja! Du kommer tjäna fett

Några nya bilder?

Permalänk

Jag gissar på att du e eller har varit tatuerare??

Permalänk

fy fan wolverine du kan verkligen ditt plexi
har nog ärligt talat inte sett snyggare plexigravyrer..

Permalänk
Proffsmoddare

Tänkte bara visa en bild hur bettan ser ut i vardaglig användning. Här står hon och surrar efter 4 timmars Call Of Duty online

Rören som jag en gång tänkt ha i fronten sitter nu monterade i botten på lådan. Tyckte det va synd att slänga dom

ps
Sorry för den ruttna bildkvaliten :/

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Avstängd

Blir du inte rädd för demonen när du sitter ensam i mörkret?

Snyggt.

Permalänk
Proffsmoddare

hehehe nä han o jag är polare så det är inga problem

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

är det bara bilden som e kass eller lyser inte hela motivet på sidan?

Visa signatur

varför planera? inget slutar ju som man tänkt sig endå!

Kamera: Pentax k10d, 18-55 3,5-5,6 da kit objektiv, 2gb sandisk ultra 2

Permalänk
Proffsmoddare

Kass bild desvärre :/

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
hehehe nä han o jag är polare så det är inga problem

Jo, det är klart... men skulle han bråka är det bara att ta fram dremeln och varva lite så blir han nog lugn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod_Mannen
Jo, det är klart... men skulle han bråka är det bara att ta fram dremeln och varva lite så blir han nog lugn

Visa signatur

.::We are geeks togheter::.
.::>>WWW.KYLNING.TK<<::.
ASUS A7V KT600 / Duron 1,6 Ghz / 256Mb TwinMOS PC3200 Cl 2.5 / WD Caviar 80GB / Sapphire Radeon 9200 Atlantis 64MB DDR /

Permalänk
Medlem

Har du ingen sida med smmanställt allt på? lite jobbigt o sitta o bläddra bland 14 sidor på forumet

Har du ingen sida där allt e fint o prydligt ??

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lohkmahr
Har du ingen sida med smmanställt allt på? lite jobbigt o sitta o bläddra bland 14 sidor på forumet

Har du ingen sida där allt e fint o prydligt ??

Här har jag min logg lite mer samlad

http://www.datormodd.se/moddningssmforum/viewtopic.php?t=3

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR