Permalänk
Medlem

Fanatic^

Förstår du vad jag säger? Detta är ganska självklart för oss som är pålästa.
gå till dvdforum eller hififorum och kolla runt och ställ frågan så får du se (Menar inge dumt så du bara vet.)

Om vi kollar på storebrodern till 601 S3 som är 602 S3 sen Jämför den med
B&W DM602.5 S3 golvhögtalare Som är en golvare av 602 S3 (kostar 300kr mer)

Så säger Hi-Fi Klubben själv precis som det jag skrev i förra inlägget.

Jag har lyssnat på ett antal högtalare i litet format och vissa ger ett väldigt bra ljud må jag säga, och man blir riktigt häpen ibland. Speciellt när högtalare till datorn kan spela så väldigt bra ljud. Som Megaworks och paket från Logitech och andra. Sen så är jag inne på hi-fi butiken så ofta som möjligt och pratar och provlyssnar på deras produkter.

Är en trött liten människa nu jag som inte orkar försöka förklara allt av det jag säger. Men jag tycker om er ändå

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk
Medlem

Jag skulle ju gått får ett par Blue Diamond, då polaren har ett par sånna.

Visa signatur

A64 3400+ | Neo-FIS2R K8T800 | 2x 512mbmb DDR533 | Radeon X800 Pro |

Permalänk

Skillnaden mellan black och blu diamond är väl bara att blue har ett aktivt baselement i sidan.

Visa signatur

"?"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyber Judas
Skillnaden mellan black och blu diamond är väl bara att blue har ett aktivt baselement i sidan.

Inte så "Bara" skillnad , tycker personligen att BlackD bara låter mellanregister + diskant ..
B1.35 suben känns som ett måste till de högtalarna ..

Permalänk
Medlem

XiOUS

Har du bestämt dig för något?

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge