Permalänk

Innebandy spel?

Undar om nån vet om det finns några innebandy spel till typ pc. Har hittat MER Innebandy, men ni som spelat det vet att det inte är nån direkt höjdare Gjort typ -96 eller nåt.
Och om det inte finns så kanske nån vet om det kommer komma ett?

Danke

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

MER Innebandy är ju bäst nää men jag tror inte att det finns något annat att välja melllan..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har spelat ett som heter "Tarkett Floorball", men det var typ runt 1999. Rätt coolt var det. Men jag vill gärna se ett bandyspel (isbandy alltså) i samma stil som NHL. Skulle tro att det skulle vara rätt populärt här i Sverige och Ryssland t.ex.

Permalänk

Okej. Var kan man få tag på det? Jo, det har jag tänkt på oxå. Skulle nog sälja rätt bra häromkring

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Hittade det här

http://www.sporttikauppa.com/sporttikauppa/tuote_detail.asp?p...

Skulle ju underlätta lite om man kunde finska också.

Permalänk

Hehe jo, jag hitta den me Hjälper inte mkt dock =/

Visa signatur

Permalänk

Står att det är är för barn under 10 år

Permalänk
Medlem

ändå coolt med orienteringsspel

Permalänk
Avstängd

Det är verkligen synd att det inte görs något sånt spel! Men det har en logisk förklaring.. det är ju USA som gör de bästa spelen (mesta dels) och eftersom varken innebandy eller isbandy är särskillt stort där så har dem ju ingen anledning att göra ett..:(

Visa signatur

AMD A64 3200+ * LG Flatron L1720B 17" TFT * 2x512MB TwinMos PC 3200 * GeForce FX5900 * Asus K8V Deluxe * Din mamma, din hund... oj nu kom jag av mig :)

Permalänk

Har för mig att Tarkett innebandy och Mer innebandy är samma spel men med olika reklam...

Permalänk

Tror inte det, eftersom MER Innebandy gjordes runt -96 och Tarkett tydligen runt -99.

Visa signatur