Permalänk
Medlem

Min dator är konstig

Yo all the pimps and the hookers in the woods!

Det är så att min dator ( p4 3.0,western digital caviar hd på 80 gb 8 mb cache,abit is7 series moderkort, 512 ddr pc3200 400 mhz, Geforce 4 ti 4400 och ett nätagg på 360 W) ÄNDÅ! så får jag bara 1500 på 3d mark 03! kan detta bero på att grafikkortet inte stödjer direct x 9 stuff eller vad!? Vad ska jag skaffa för att allt ska flyta ( spel å så )! Nytt grafikkort eller?!

Permalänk
Avstängd

det är förstås DX som cepar kör 3DMark 01 istället

Visa signatur

Jag hatar anime | Socker ÄR knark | iRiver H320 Äger! | Vill ha en Mac Mini | Så skönt att vara ÖISare! |
"Leadership is the art of getting someone else to do something you want done because he wants to do it." - Dwight D. Eisenhower.

Permalänk
Medlem

Weii! Jag får 9000 points i 01!

Men vad rekommenderar ni att jag ska köpa om jag ska spela spel som doom 3 och hl2 utan lagg!!!

Permalänk
Avstängd

Radeon 9600 pro eller om du har mycket pengar 9800 pro el. XT om du inte vet hur man flashar

Visa signatur

Jag hatar anime | Socker ÄR knark | iRiver H320 Äger! | Vill ha en Mac Mini | Så skönt att vara ÖISare! |
"Leadership is the art of getting someone else to do something you want done because he wants to do it." - Dwight D. Eisenhower.

Permalänk
Medlem

Jag har ett 9600 xt men det cepade osm in i helvete....alla spel hoppade ur efter en stund ALLA! Och ibland så bara keffade allting rent allmänt...sen dess har jag blivit väldigt avskräckt från radeon...help me

Permalänk
Medlem

Okay, borde kunna tweaka lite. 9000 är inte så mycket. Jag fick 10500 med mitt gamla system som var en p4 2.26 ghz och ti4400. Och då vart de oklockat. Jaja, lycka till!

Permalänk
Medlem

va fan?

varför får jag så kasst då?