Nintendo äger E3 med Nintendo DS och nytt Zelda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Får jag fråga hur du tycker att jag annars ska få tag på 500 Kr?

Låna av morsan? a-kassa? socialbidrag? studiebidrag?

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Avstängd

har sett trailern till det nya zelda,
äntligen skippa dem "anime zelda" typen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bagruf
har sett trailern till det nya zelda,
äntligen skippa dem "anime zelda" typen

Själv tyckte jag att Wind Wanker såg rätt beige ut vid första ögonkastet och jag började fundera på om utvecklarna på Nintendo har knarkat för mycket. Men efter bara 20 minuters spelande så börjar man uppskatta grafiken väldigt mycket. Den är snygg, annorlunda, bjuder på vackra effekter och en tydlig värld. Rätt och slätt, man lär sig älska grafiken.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem

Var det bara jag som grät när man såg den där trailern med publiken när dom började jubbla..
Ska ta o förbeställa Gamecube idag, får lön om 3dagar som tur..
Saknas bara en plasma tv o ett högtalar system..
/landy

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Medlem

tur att man har kabel från datorns sourrond system till tvn då och en 42" widescreen att lira på :D, är avunsjuk på polarn han har en 52"s tv

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lady
Var det bara jag som grät när man såg den där trailern med publiken när dom började jubbla..
Ska ta o förbeställa Gamecube idag, får lön om 3dagar som tur..
Saknas bara en plasma tv o ett högtalar system..
/landy

Jag fick sjuka känslosvall när jag såg den med allt jubel. Jag fick gåshud och en känsla av total lycka. Nästan tårar...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

här i umeå kallas det "visuell orgasm"

Visa signatur

"Allt säljs separat"- Barbie i svansjön

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Big_PHat
Jag fick sjuka känslosvall när jag såg den med allt jubel. Jag fick gåshud och en känsla av total lycka. Nästan tårar...

samma här!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
samma här!

roligta att många swecare har bra spel-smak

Visa signatur

"Allt säljs separat"- Barbie i svansjön

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
tur att man har kabel från datorns sourrond system till tvn då och en 42" widescreen att lira på :D, är avunsjuk på polarn han har en 52"s tv

Hur kopplar man in ljudsystemet från datorn till tv..
Har nämligen ett 7.1 högtalarsystem till datorn , men vet inte hur jag ska få det att funka till tven..
alltid skoj att koppla datorn till tv 52tum ej plasma men man saknar ljudet..

/landy

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Medlem

jag fick med en kabel till mitt system som jag kopplar till tv-spelets kablar o vips så har man sourrond ljud på sitt gamecube, funkar till dvd och ps2 samt xbox n64 och psone oxå

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Zelda är det bästa spelet!!!

Visa signatur

Msi K7n2 Delta | 1.7Ghz @ 1.85Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 | Maxtor 120Gig 7200rpm

Permalänk
Medlem

Ja, har aldrig haft såna upplevelser som i Zelda OOT var min personliga favorit sen kommer lät A Link to the Past

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karim
Gött att det nya zelda är mer verkligt. Wind waker tog fan bort hela känslan med spelet med sina fula tecknade figurer. Detta kommer jag verkligen köpa.

Exakt, när jag för första gången såg bilder på det så började jag undra om Shigeru Miyamoto hade rökt på.

Visa signatur

» Well, tough titties...

Permalänk
Medlem

går i tankarna att införskaffa sig en gamecube.
detta gör det ju inte lättare precis.
sitter redan med PC och PS2 å har svårt att hinna med allt

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

jag har PC PS2 och GC, rör aldrig ps2 förutom när jag skall se på dvd

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nintendo DS och PSP har fått preliminära släppdatum för Europa - samma datum faktiskt: fredagen den 18 mars 2005.

http://www.gamespot.com/news/2004/05/25/news_6099194.html

Permalänk
Medlem

najs 2dar innan man fyller 19

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Trevligt, 29 dagar innan man blir 19

Visa signatur

Permalänk
Medlem

snart e man fan gubbe ju!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

heheh ja 40 år typ!!

Visa signatur

Msi K7n2 Delta | 1.7Ghz @ 1.85Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 | Maxtor 120Gig 7200rpm

Permalänk
Medlem

hehe, så gammal e ju ffs morsan längtar inte tills dess i alla fall...

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Ser ut som en game & watch ju..............:D

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Tur att man har Ps2, Xbox och GameCube då, så att man inte missar något

Visa signatur

"Better crippled in body than corrupt in mind."
- Anon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
http://img17.imageshack.us/img17/2861/boxshot1.jpg

Ser ut som en game & watch ju..............:D

Jajjamensan! Precis som mitt Donkey Kong II som ligger på hyllan här hemma (som jag faktiskt spelade på senast idag). Mycket fräck design som ger en kraftig nosalgi-känsla.

De som inte gillar designen har helt enkelt inte vart med tillräckligt länge!

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

DS skall vara lika kraftig som en N64 det kan bli riktigt kul det och om skärmarna är så bra som bilden visar ja då köper jag en med en gång...........weeeeeeeeeeeee

Den här är nog en falsk DS tror jag.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Permalänk
Medlem

Tror jag med..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

verkar vara lite få knappar bara.
4st ?

sen hur stor är den, jag har ganska stora händer man vill ju inte råka trycka på flera knappar när man vill trycka på 1.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Hedersmedlem

Det låter som om du får köpa en adapter.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [Molotov]
verkar vara lite få knappar bara.
4st ?

sen hur stor är den, jag har ganska stora händer man vill ju inte råka trycka på flera knappar när man vill trycka på 1.

Jag tror att de har tagit hänsyn till folk med lite större händer också. Dessutom är det 8 st knappar.
4 st vanliga (A,B,Y,X)
2 st Start/Select
2 st Shoulderbuttons (L,R)

Visa signatur