Permalänk
Medlem

Någon som vet om man kan fixa Mario på mobben?
vart kan man då få tag i det?

Visa signatur

AMD64 3000+ Venice [YBBLE 0523DPCW] @ 2630 MHz | Asus A8N-E | GEIL 1GB DDR400 @ DDR480 | Hitachi 160GB S-A2 | G-Force 6600GT @ 580/1080 | TT Soprano
Läs ESD F.A.Q

Permalänk
Medlem

Ett gratis Mario spel ..
http://gallery.mobile9.com/c/java-games/1/

Enjoy. Here we go!

Visa signatur

What he dont know , he must learn..

Permalänk
Medlem

Spelade Super Mario på a925 precis nyligen

Du laddar hem GameBoy Color emulatorn från samma sida som EDoom :

http://stevesprojects.com/

Sedan behöver du Super Mario rom för GBC - men roms är inte 'lagliga' så det går inte direktlänka till dessa.

Du får leta själv

Edit: spelet Ka-Man länkar till är extremt uselt - inget att ödsla tid på alltså.

Permalänk
Medlem

thx man!

höll på att fixa Goboy men man måste tydligen ha en fil som heter Series60ProductID....
är det någon som vet vart man kan få tag i den och är den kompatibel med mobben?

Visa signatur

AMD64 3000+ Venice [YBBLE 0523DPCW] @ 2630 MHz | Asus A8N-E | GEIL 1GB DDR400 @ DDR480 | Hitachi 160GB S-A2 | G-Force 6600GT @ 580/1080 | TT Soprano
Läs ESD F.A.Q

Permalänk
Medlem

Felet du får är för att du använder fel emulator - använd den från steves sida om du ska installera på a925

Permalänk
Medlem

Pulver, får du ljud i dina GB roms?... jag får ljud, men det är så lågt så man kan knappt höra det. Och jag har höjt volymen

Permalänk
Medlem

Jorå - jag får ljud.

Du kan ställa in om ljud ska vara på eller av via Menu - Options (när du laddat rom:en)

Men ljudet hackar en del.

Dessutom är det väl möjligt att det inte fungerar på alla spel (?)

Permalänk
Medlem

hur fan stänger man av emulatorn??? det e nå ekligt qbert spel så håller på

Visa signatur

Läs ESD F.A.Q

Permalänk
Medlem

Tryck på menu med pennan - sedan använder du 'joysticken' för att välja 'exit game'

Permalänk
Medlem

när jag trycker på menu händer det ingenting

Visa signatur

Läs ESD F.A.Q

Permalänk
Medlem

Phrozen rensa din PM-box

Permalänk
Medlem

1.har gjort det (hade bara ett pm)
2. min mobil har nu slocknat (batteriläge typ)

vaad ska ja göra!!

btw mest bugg har ingá medelande ändå får jag mail att min pm box är full ?! 2ggr nu

I SEEE var tvungen att radera skickat korgen, hade inte noterat den förut

Visa signatur

Läs ESD F.A.Q

Permalänk

Alltså det dära med Sonyericsson Id´en kan Sonyericsson Id´en skada mobilen på något sätt?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Phrozen - du kan ju alltid stänga av telefonen och sätta på den igen.

Creative1 - jag har installerat en grej på det sättet - och det var inga problem (som jag känner till) - jag tror inte att mobilen kan skadas.

Men samtidgt är det ju bättre att hitta de program som är specifika för a925:an - det jag testade (Emame) fungerade inga knappar mm som det skulle - därför väntar jag nu istället på den "riktiga" versionen som Steve ska släppa.

Permalänk

Vad är Emame?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag skrev om det lite på förra sidan:

Emame

En arkadspel emulator.

Den kommer till a925:an på Steves sida inom en vecka:

http://stevesprojects.com/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GiiX
Orka köpa minne som kostar dubbelt så mkt som mobilen?

Fick mitt Sandisk 1gb idag. Kostade mindre än mobilen.

Visa signatur

I´m not always right, but i´m never wrong.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av S8N

Hur går det med den?funkar den bra?blir mobilen slö?hur mycket kostade den och vartifrån?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fick det nyss så jag har inte hunnit testa det så mycket än.
Köptes på Ebay.
Kostade 720:- med frakt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag läste någonstans att SonyID:n som man lägger in (den för p800/p900) gör så att man inte kan avinstallera saker och ting..ska se om jag hittar det forumet så ska ni få länk

Visa signatur

MSI K8N NEO Platinum | amd64 3000+@2300Mhz | 2*512 Crucial BallistiX pc4000 2.5-2-2-6 @ 230Mhz | Sapphire x800pro vivo @ x800xt pe 1.6ns (520/560 Mhz, blå pcb) | 120 gb Seagate Barracuda | PSU: Fortron(FSP) 400W | Colorcase blue | Audigy 2 | MS IE 3.0
3dmark01= 26593 P, 3dmark03= 12834 P, 3dmark05= 5963 P, Super PI = 38s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shahjo
Jag läste någonstans att SonyID:n som man lägger in (den för p800/p900) gör så att man inte kan avinstallera saker och ting..ska se om jag hittar det forumet så ska ni få länk

Kan säga direkt att så inte är fallet! Det går utmärkt att avinstallera som vanligt, vet inte om det
va nån speciell app som kanske inte gick bra med A92x? Ja hade lite problem att bli av med BugMe!
men de löste sig efter att man gick in i programmet o avslutade det först Inte bra med apps som
autostartar generellt..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av S8N

Min a925 kostade 500 spänn och hittar du en sandisk 1gb minne för mindre än 500kr så skulle jag gärna se att du postade en länk.

Nu pratar vi om ett splitter nytt minne också, inget begagnat (kanske du fattar själv iofs, man behöver ju inte vara så smart för att förstå det)

Permalänk
Medlem

På ebay kan man hitta riktigt billiga minnen

Permalänk
Medlem

Telefonen kostar 745:- vad jag vet så minnet var blilligare.
Bra pris om man jämför med det man hittar i sverige.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

http://ciroful.altervista.org/ hittade jag ett program som heter Unimoto 2.23 och i rar-filen som jag laddade hem hittade jag detta:

A920, A925 Unlocking instructions:
Set phone model to A920
USB cable must be attached to phone.
Power on the phone and wait till windows installs Modem driver for you’re a series phone. When it is installed – hit Install Drivers button.
Follow driver installation procedure. At last power off the phone.

Hold down and keep holding the A and the B buttons on the phone and while holding it press POWER ON button. Release all buttons.
On the display of the phone you will see info like AP on the xxx BUS Now you have to press the buttons A + B again to switch to BP on XXX BUS.

Press Unlock button on the software, when the software will ask you to Power on the phone - you please DO NOT UNPLUG the cable, and power on the phone

If the procedure halts for a time more than 5 minutes - please repeat
whole operation from the beginning.

P.S The A and B buttons are the buttons near the earpiece.

Tror ni programmet låser upp mobilen?

Permalänk
Medlem

hej någon som vet hur man för över filmer och får det att funka från datorn till en a925

Visa signatur

Ubbe

Permalänk
Medlem

du måste först göra om filmerna till 3gp, mp4 eller speciell avi fil fast då måste du använda smartmovie. Du lägger filmerna D:/media files/video/unfiled

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jahaja
du måste först göra om filmerna till 3gp, mp4 eller speciell avi fil fast då måste du använda smartmovie. Du lägger filmerna D:/media files/video/unfiled

Jag har lagt mina filmer där, men det verkar som filmerna måste ligga i C:/

Permalänk
Medlem

Någon som beställde sin telefon från 3 kanske kan tala om hur mycket man får betala i porto + postförskottsavgift när man beställer därifrån?

Jo, sen undrar jag också om det finns något smidigt litet bildbehandlingsprogram/enklare ritprogram till telefonen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Masamune
Någon som beställde sin telefon från 3 kanske kan tala om hur mycket man får betala i porto + postförskottsavgift när man beställer därifrån?

Jo, sen undrar jag också om det finns något smidigt litet bildbehandlingsprogram/enklare ritprogram till telefonen?

jag har ett ritprogram som heter Personal Paint, det är väldigt kul att rita med
googla så kanske du kan hitta det