Permalänk

Snyggt!

Visa signatur

MSI K8N Neo platinum | AMD64 3000+ | Leadtek 6800le 16/1.6 | 200GB maxtor hdd | kingston 512 ddr pc3200
http://offtopic.tfv.se
Varför?http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=42139...

Permalänk

mera bilder! mera bilder!

folket vill ha mera bilder GoTaLL, så ge dom bilder!

bilder till alla, ropen skalla! bilder till alla, ropen skalla!

Visa signatur

viNyL^ / cMon @ IRC

Permalänk
Medlem

när du är klar med utsidan så får du ta och göra en fräsch liten snabb journal från början till slut

sagt det förut, och säger det igen; DETTA ÄR DET COOLASTE CHASSIT JAG SETT

Visa signatur

"Every Action has a Reaction"
-Angus Macgyver.

Permalänk
Medlem

oki ...tebaka f¨ån lan .. nu har jag ett litet dilemma .. splittad skulle man kunna säga... funderar på å låta projektet vara klart så som det är .. och enbart lacka insidan ... och ta resten av uppslagen som fallit på plats på nästa burk... .. så e nån sugen på ett annorlunda chassi så .. står det ett breve mig ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
oki ...tebaka f¨ån lan .. nu har jag ett litet dilemma .. splittad skulle man kunna säga... funderar på å låta projektet vara klart så som det är .. och enbart lacka insidan ... och ta resten av uppslagen som fallit på plats på nästa burk... .. så e nån sugen på ett annorlunda chassi så .. står det ett breve mig ..

Pris?

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hmm.. den e inte min stil.. lite för tung tror jag.. men kan du fixa nått grymt om man skickar en låda å lite pengar åt dig?

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem
Citat:

bud?

en back öl?

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem
Citat:

bud?

Ett annat chassi du kan modda

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem
Citat:

var du på 011:an eller??

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

nej var på "gurklan" i västerås.. och fick en del ideer och massa uppmärksamhet för chassit ... så nu ska det moddas ett nytt .. även till några andra .. .. men om intresse finns ¨så bud tas emot ..

sista bilderna ..kan ju vara kul..

lite nice ;P

Permalänk
Medlem

Det är så OTROLIGT snyggt !!!

Permalänk
Avstängd

nå ideer om att fixa till tbordet/musen/skärmen ochså?

edit: va har du för utrustning i den?

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem

Det är nästan så att man tror att det sipprar lite blod ur den där "saken"

Grymt snygg, dock har jag nog hellre nåt mer stilrent.
Grymt bra jobbat

Permalänk

Kan man få se några bilder av slutresultatet (om ordet existerar för dig ) på toppen och över hela baksidan?

Visa signatur

Konsekvens av fortkörning - en limerick:
En rätt vältränad herre i Prag
/ tog en rundtur på cykel en dag. / "Det gick relativt fort, / och när varvet var gjort / var min lillebror äldre än jag."

Permalänk
Medlem

Fan va snyggt!

Modda skärmen.. På baksidan kan du modda in en dockrumpa :P, som det kommer ormar ur?

Visa signatur

Data!
www.upl.se
P4 3.2 GHz Prescott E | ASUS P4C800E-Deluxe | Gainward 6800 256MB ULTRA | Tagan 480W | 1024 DDR | 160 GB S-ATA

Permalänk
Medlem

som det kommer ormar ur hahahah;D u mean Poop;)

Visa signatur

Jag är jag och du är du?

Permalänk
Medlem

Nä, ormar.. Eftersom det kommer ur spindlar ur ögonen!

Visa signatur

Data!
www.upl.se
P4 3.2 GHz Prescott E | ASUS P4C800E-Deluxe | Gainward 6800 256MB ULTRA | Tagan 480W | 1024 DDR | 160 GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Så jevla nice...

yeay nr 500

Vet inte om du har sagt vart du köpt din airbrush? Skulle vara kul om du kunde rekomendera en affär/hemsida.

Permalänk
Medlem

antingen kan man söka på nätet efter airbrush eller så kan man prata med närmsta "zetterlunds" leksaks affär eler liknande där dom har modeller eller metanol bilar ..brukar vara på såna ställen man kan hitta ..sen kan man ju alltid köpa en "billig" på biltema för å prova å se om det är nåt som funkar..men resultatet brukar inte bli det samma, jag tycker personligen att "Hansa" funkar kanon så jag har ett par såna ,, sen har jag en aztek också men den funkar till vissa grejjer men nte till allt då den måste göras rent efter varje färgbyte.. sen finns det ju olika funtioner på dom ,,ex: en del kan man justera lugtflöde och färgflöde med avtryckaren ... och vissa så är det bara funktion att justera luftflödet.. men hansa e ett bra avl och sen en kompressr 2.5bar-3bar ungefär och skulle inte köpa den på biltema ..

Permalänk
Medlem

Jag kommer få mardrömmar =/

Edit: Glömde säga snyggt gjort

Permalänk
Medlem

så du ska inte göra insidan???

[EDiT] om du kommer med ett nytt projekt, NY TRÅD!!! och medela oss dödliga

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

vet inte men om jag, har tråkigt imorron så är det nog startat till kvällen

Permalänk

Trevligt! Ska hålla full koll på tråden imorgon
Nästa projekt går också i ämnet "evil" eller?

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

Tycker synd om dina barn, dom kommer få mardrömmar på grund av pappas dator.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du skulle ha satt ansiktet åt andra hållet. Det hade gett en bättre instängd-i-lådaneffekt.

Skitsnyggt annars!

Permalänk
Medlem

Tycker detta arbete är skitsnyggt, och välgjort dock tycker
även att det "vita" som du sprayyat på förstör "evil" känslan lite.
Inte lika mörkt och trist som man vill att det ska vara.
Hursomhelst, skulle jag aldrig klara av att göra om detta så
jag ska inte säga så mycket mer än keep it up.

Permalänk
Medlem

fy herre jävlarns :c

Hoppas du ska till DH så jag får se det IRL.

Permalänk

du känner man sig bra. GoTaLL och jag kör ju likadana t-bord och möss. hehe

jävligt snyggt jobbat med chassit tycker jag. har likadan fulltower silver. skulle man kunna och ha tid så skulle man göra mycke med den.

snyggt jobbat

Visa signatur

- AMD Ryzen 7 5700X3D -
- Asus TUF Gaming B550 -
- Fury Beast 32GB-
- Asus RTX 4060 Dual OC Evo -
- Asus TUF Gaming 850W -

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av epiic
Sover du dåligt efter ha sett bilderna? Varför ska han ta bort bilderna? Du behöver ju inte titta.

Neej jag sover inte dåligt..lol..:rolleyes:

Du tycker inte den där börjar bli lite gammal? "men du behöver ju inte titta"...plzz?

Det är som när brosan sitter vid matbordet å äter äckligt.."du behöver ju inte titta" säger han..

om vi jämför matbordet med forumet..så är jag som alla andra medlem här, och tittar på vad jag vill..topicen "försöker igen" säger ju dessutom mkt om innehållet

Citat:

Mkt onödigt inlägg!!

Och det kan du bedömma? fuck no! jag skriver vad jag vill när jag vill..vi lever i ett fritt land som du säkert känner till..

Tack Terroristen Det har du rätt i!

Jag säger vad jag tycker...man ska inte vara rädd för kritik...jag tycker kanske att det ser förjävligt ut..och? tänk om alla tyckte likadant i världen, kul det skulle vara va?

Citat:

Håller med dig . Han kan rent ut sagt skita i att kolla på bilderna!

Jävligt fint (behöver mer smiles för att visa hur snyggt det är )

Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycket bra jobbat , snyggt målat också!

Men väx upp din fjortis! jag är inte rädd..jag säger va jag tycker om dom..

jag kan dessutom inte veta i förväg hur bilderna ska se ut innan jag sett dom..jag kan inte se in i framtiden.

moget inlägg btw..ska du inte lägga till 10 smylies till??

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal