Steam?!?! (osar katt!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Mina 3 köp var vid tiden då CS var spelbart. typ beta 5.2 - beta 7.1 (osäker på versionerna)

Och då kosta spelen en del samt jag var typ inte så klipsk heller

Har för övrigt fått tillbaka mina 2 gamla cd-key till HL med hjälp av steam.. 3 olika konton

EDIT: skryt bild

http://home.no/bomber3/hl-freak.jpg

kan ta ner dig på jorden genom att säga att man har Half-Life: Source inkluderat på min lista

Steam är ett kanon program, ända jag kan klaga på är att jag inte kan logga in på min friends lista :/

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cope
kan ta ner dig på jorden genom att säga att man har Half-Life: Source inkluderat på min lista

Steam är ett kanon program, ända jag kan klaga på är att jag inte kan logga in på min friends lista :/

Näää, nu blir jag sur... den vill ju jag ha med synd att man måste skaffa gold genom steam för att få source

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

I framtiden lär man ha 45 olika steamliknande program för varje spel man vill spela... hoppas dom kommer med nåt standardprogram annars får man ju dedikera hälften av datorns resurser bara till programmen man behlöver för att kunna spela

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Näää, nu blir jag sur... den vill ju jag ha med synd att man måste skaffa gold genom steam för att få source

Du får med både HL:Source och DOD:Source med silverpaketet.

Visa signatur

Amd 64 3700+ (SD), 2Gb PC3200, Epox EP-9NPA+ Ultra, Gainward 7800GT, Seasonic S12-500W, Samsung 940Fn + HP 8510p

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antan
Skitsnack. Man kan scanna/fota sin cdkey(eller på annat sätt bevisa att man ägde spelet) och skicka till Valve, men det enda de gör är att stänga av den som använder cdkeyn. Du får inget själv. (Valve suger)

Om man har registrerat sitt spel så är det inga problem..

Visa signatur

| AMD64 Venice 3200+ @ 2,5Ghz | DFI Nforce4-Ultra-D | 2x1GB ddr500 Team Group @ 500Mhz 3-4-4-8-T1 | Xpert Vision Geforce 7800 GT 500/1150 256MB Omega Drivers | Asetek Waterchill Dual-Radiator CPU & VGA | Hiper Type-R 580W | 2x WD Raptor 36GB RAID0, 1x Seagate 250GB 8Mb Cache NCQ | Thermaltake Black Armor med ljuddämpning | Windows XP Pro | Creative Audigy 2 |

Permalänk
Gäst

tänk om man ska spela på landet där man inte har internet, då lär ju folk bli arga att det inte går

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av addeee
tänk om man ska spela på landet där man inte har internet, då lär ju folk bli arga att det inte går

Då är det inte steams fel utan IT-sveriges...

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Inaktiv

Fattar inte att folk accepterar steam utan att tänka.

Se det såhär, om alla spelutvecklare skulle gjort likadant skulle vi snart haft 5-20 sånna här skitprogram i vår tray.. VILKEN JÄVLA FRAMGÅNG! *LOL*

Tycker Blizzards system med uppdateringar funkar bra. Man loggar in på bnet med spelet och då uppdateras det, vilket oftast går på ett kick. Mycket bättre system.

Permalänk
Medlem

För någon dag sedan hade jag problem med mitt BBB, reparationer eller dyl, och jag hade nyss köpt HL2, så jag tänkte: why not, jag installerar in det och spelar.
Men jag kunde inte starta upp HL2 till en början pga tydligen så behövdes steam och internet. Men efter ett par tester så kunde jag spela HL2 utan steam behövdes connecta.

Visa signatur

Dator - P35 NEO | Intel Quad 2.4| OCZ P6500 Heatpipe | 250HDD S-ATA 16MB | Pioneer +-DVD-brännare | GeForce 8800GTS 512MB | Antec Nine Hundred | 22" Samsung