k700i - Ta bort det blå runt mottagnings symbolen!?

Permalänk
Medlem

k700i - Ta bort det blå runt mottagnings symbolen!?

Varför i hela fridens namn har dom inte gjort den transparant? Ser så jäkla fult ut om man byter tema från det blå orginal temat.

Finns det inget sätt att få den transparant? Usch och fy vill nästan slänga min telefon i vägen!

Tacksam för ett snabbt svar!

Har surfar runt här: http://www.k-700.com/ men inte hittat nåt som som gör så man kan fixa till det.. kanske letar jag för dåligt?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det är väl grejen som visar att man har gprs-mottagning.. om du inaktiverar gprs försvinner den

Visa signatur

Edin lånade min tejp på Dreamhack Winter 02! :D

Permalänk

som sagt indikerar det blåa att GPRS är igång och fungerar, det är alltså inget grafikfel

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

hahaha... äntligen! tack!

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murgot
hahaha... äntligen! tack!

äntligen? innebär det att du nu inaktiverat GPRS?

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Då måste jag bara fråga vad du har för tema också...

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

ja jävlar alltså.. jag har med en K700i och jag får bara lust att slänga min telefon i väggen och stampa på den. orsak? hmmm... ehhh.. joysticken är innåtbucklad i mitten. FY FAN VA FULT!

Nej men seriöst. löste du det?

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Avstängd

Re: k700i - Ta bort det blå runt mottagnings symbolen!?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av murgot
vill nästan slänga min telefon i vägen!

i vägen för vem då?

Visa signatur

Vill du mig något så citera mina inlägg.
"Allt är gratis när man har bredband"
"Allting fungerar med våld. Om inte, använd MER Våld"

Permalänk
Medlem

hur inaktivera man GPRS..??

Visa signatur

d3d3LmRpY29ycC5zZQ==

Permalänk
Medlem

gör inte det, har du kvar det och nån snor den så kan man lätt spåra upp vart den befinner sig men inte exakt..

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

MSpaint: löst!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite när frågan ändå är besvarad.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
gör inte det, har du kvar det och nån snor den så kan man lätt spåra upp vart den befinner sig men inte exakt..

Hur gör man det då?

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk

Måste bara fråga, funkar k700i bra?

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk

K700i = Bäst!

Visa signatur

Om man tar längre steg när man går sliter man inte ut skorna lika fort.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johan_grafstrom
K700i = Bäst!

Tycker inte jag.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk

helt okej dock

Permalänk
Medlem

oj såg nyss att det stod GPRS trodde det stod GPS =/

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in