Permalänk
Medlem

Forum?

Jag letar efter ett billigt, lättskött och flexibelt "forum". Helst gratis. potentiellt "en liten slant" om någon hjälper mig sätta upp det

Användarbegränsning, registration, banning m.m. (det vanliga, med andra ord) är så klart en förutsättning...

Permalänk
Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ska du ha forumet på din egen server, eller ska det hostas någon annanstans??
Om det är det sistnämda kontakta mig..

Permalänk

www.phpbbserver.com - De hostar bra forum (PhpBB2) dessutom är det gratis.

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem

Den skall upp på en server, så mycket är säkert, hehe.. Jag har fått i uppdrag att fixa ett forum, det skall upp på en sida, sedan om de har en burk som surrar i ett hörn eller inte är mer än jag vet, men som sämst har de väl ett webhotel, så jag antar att du är kontaktad, VitoC. Tills vidare (har försökt få tag på karljäveln som håller i det i tre dagar) så vet jag inte riktigt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ihmrat
Den skall upp på en server, så mycket är säkert, hehe.. Jag har fått i uppdrag att fixa ett forum, det skall upp på en sida, sedan om de har en burk som surrar i ett hörn eller inte är mer än jag vet, men som sämst har de väl ett webhotel, så jag antar att du är kontaktad, VitoC. Tills vidare (har försökt få tag på karljäveln som håller i det i tre dagar) så vet jag inte riktigt...

Ska jag anta att jag är kontaktad?
Hrm..

Permalänk
Medlem

Lite kontaktad?

Permalänk
Medlem

Det är ingen som kontaktat mig i alla fall, om du inte menar att du har kontakt mig nu?

Permalänk
Medlem

Jag kontaktar dig nu då